TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Heidi
7-7-2012
|
28-5-2011 17:07:34
gewoon is bellen naar de winkel en vragen of het mogelijk is in juni nog eens te komen?
|
|
Sonja
6-8-2011
|
28-5-2011 17:13:52
Ik zou de winkel bellen en erop aandringen hoe ik het juist wil en dat je half juni nog eens wil passen. Het is JOU grote dag en dan wil je alles perfect , het kost allemaal zoveel dat ik vind dat zij het ook perfect moeten afleveren. Ik moet nog wachten tot volgende week, want dan komt mijn kleed binnen voor eerste pas, heb ook dingen laten wijzigen aan mijn kleed, maar hoop voor hun dat het is zoals ik wil ;-) Succes en ga ervoor x
|
|
Kendra
21-5-2011
|
28-5-2011 17:24:24
Ik zou ook gewoon nog eens bellen om te vragen of je iets vroeger kan komen passen, op die manier kunnen er toch nog aanpassingen gebeuren?
|
|
Sofie
9-7-2011
|
28-5-2011 18:19:39
Bij mij was het juist hetzelfde; mag op 4 juli mijn kleed gaan halen en dan kunnen ze nog wat dingen aanpassen. Maar ik ben toch beginnen twijfelen, of alles nog wel goed zou passen (ik was wat verdikt tov de eerste pas ). Ik heb dan gebeld en mag op 20 juni nog eens extra gaan passen. Ik heb het zo lachend gevraagd, zo van "ja, ik weet het, ik overdrijf misschien, maar ik wil toch zeker zijn, haha". En ze konden er wel om lachen. In jouw situatie zou ik dat ook gewoon doen, eens bellen om extra te mogen gaan. Dan ben je zeker. Even terzijde: Wel jammer dat de verkoopster bij je pas gehaast was. Neem, als je nog eens gaat, gewoon je tijd. Pech voor hen dat het langer duurt als in hun hoofd zat ;) Het is jouw feest he; en het is ook geen joggingbroekske dat ge snelsnel koopt. Je betaalt er ook genoeg voor ;-)
|
|
Inge
17-9-2011
|
28-5-2011 18:47:39
Ik zou ook gewoon nog eens contact opnemen met de zaak om te vragen of je nog eens mag passen,is toch geen doen als je 2dagen voor je trouw tot de conclusie zou komen van hé zeg dat is wat ik niet wil,het is niet mooi
ze zouden dat denk ik wel moeten verstaan,is jou dag,jij betaalt hen geld om een jurl aan te doen met je gedacht en niet tegen je gedacht
Vragen staat vrij en ik denk wel dat ze dit zullen begrijpen
groetjes
|
|
Charlotte
2-7-2011
|
28-5-2011 22:39:28
Neem zeker & vast nog eens contact met de winkel op hoor...
Vraag naar een tweede pasbeurt! Meer nog, zeg dat je belt voor een tweede pasbeurt.
Da's meer dan normaal..
Je moet je meer dan 100% goed voelen in je kleed... Echt waar!
Doen, doen, doen...
Suc6
x
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|