Nu Online
Momenteel zijn er 693 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruin spuiten

4-5-2006 17:51:12
Hey, ik vind dat bruin spuiten mss ook wel een goede oplossing voor mijn trouw. Zou het graag eens laten testen! Weet iemand een adres in de buurt van Zoersel of anders Antwerpen ?
Bedankt alvast!

PS Evy bedankt voor het idee van de wijnfles en de wijnglazen, denk dat ik dat eens ga uitproberen. Leuk dat jullie dezelfde dag trouwen. Moeten jullie nog veel doen ?

Kristin
26-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1350

Sofie
24-6-2006
 Meld misbruik4-5-2006 18:37:32

Hoi Kristin

Ik heb dit al eens laten doen bij elegance in Herentals ( Herenthoutseweg). Daar gebeurt het wel manueel en niet in een cabine. Het resultaat was goed: geen vlekken en het ging niet af op mijn kleren.
Veel succes

Groetjes
Sofie

Sylvie
1-7-2006
 Meld misbruik4-5-2006 19:02:33

Hallo,

Ik wil geen domper op de vreugde zetten maar iemand die ik ken heeft dit ook uitgeprobeerd. Gelukkig deed ze dit een eindje voor haar trouw, want ze kwam er zo oranje als een sinaasappel uit!

Toch opletten...
Groetjes Syl*

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik4-5-2006 21:06:20

mijn zus heeft dit vorige week laten doen bij sauna Mirage te schelle

daar al neit laten doen (tenzij het haar huid is) want dat ging in ieder geval af!! dus geen aanrader met een wit kleed.

Mieke
13/05/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...