Terug naar overzicht
Hey Astrid, wij gaan naar de Roode Poorte, De Pottemaecker was wat te klein voor onze gasten maar beiden zijn prachtige schuren hé! In welke kerk gaan jullie trouwen? Groetjes, Lies
Hoi! Wij zijn ook gaan kijken naar de roode poorte, inderdaad ook heeel mooi maar wat te groot voor ons. Ik denk dat we in de Sint-Jacobskerk zullen trouwen maar ik ben nog niet zeker...we zijn ook nog niet gaan praten met de priester ofzo. Welke kerk neem jij? Groetjes! Astrid
Hey Astrid, De zaal leek ons ook erg groot in het begin, maar nu we een plan hebben en gisteravond zo even de tafels gingen schikken om ons een gedacht te vormen hebben we bijna al plaats te kort :s... Wij trekken richting Sint-Michiels om daar in de dorpskerk te trouwen. Maar eigenlijk hadden wij de priester gekozen vóór dat we wisten in welke kerk we wilden trouwen.Het is zo dat mijn toekomstige nog les gekregen heeft van de 'E.H. Bohez' en er al veel vrienden lieten weten dat hij echt leuke misvieringen geeft. Groetjes!Lies.
Hey dames, heb ook interesse in één van deze twee zalen maar ik vind de prijs voor naakte zaal in de roode poort toch wat hoog.Mag ik vragen waar je dan je stoelen en tafels huurt,en wat er dan nog bij komt? Klopt het dat je de drank in de roode poort daar moet afnemen?Vind nergens een website van de pottemaeckers hoeve,kan je me soms zeggen hoeveel ze daar vragen en is dat dan ook een naakte zaal? vele groetjesNancy