Terug naar overzicht
heb ook alles van piorier van lingerie tot iets voor de huwelijksnacht.Geweldige collectie vind ik :-) En zeker met de afwerking met de strasssteentjes 'just married' geweldig. Succes met de rest van de voorbereidingen
Blij dat ik je kon helpen Hoop dat u aanstaande er ook content mee gaat zijn... hihi Ik moet zeggen, ik heb tot hiertoe al alles gekocht bij La Tiara van mijn bruidsjurk, lingerie tot mijn schoenen en nog steeds super content. En van prijs denk ik één van de weinigen die zo betaalbaar zijn. Grtjs!! Sara
ola, ik lees hier betaalbaar en goeie kwaliteit! kzal nekeer moete langsgaan denk ik voor mijn schoenen en accesoires. Bruidsjurk is nl al gekozen :-)
Hey meiden! Normaal gezien zou ik in mijn vaste lingeriewinkel gaan voor mijn lingerie op de trouwdag, maar twijfel nu weer nu ik dit lees :-) Ik heb een grote D-cup en heb een haltertopje op de grote dag aan. Nu wou ik in eerste instantie een halter bh, maar eigenlijk liever een strapless bh. Is dit bij La Tiara mogelijk in deze maat? Weten jullie dit?
Want heb ongelooflijk veel schrik dat dan alles zo fel gaat hangen :-(
Hey Esther,Moest mijn jurk met haltertopje zijn dan had ik idd ook mijn b h gekocht in een gewone lingeriewinkel hoor!Ik dacht dat ze in la tiara alle maten hebben, maar heb toch ook eerst gebeld voor ik er naartoe ging.Nu, moest ik alles op voorhand geweten hebben, had ik een jurk gekozen waar ik een gewone bh kon onder dragen, want ik ben ook bang dat alles gaat hangen.Aangezien ik geen 20 ben en mama van 3 kids ;-))Ik ben blij dat ik een strapless bh gevonden heb die ook nog eens stevig zit, maar ikke met mijn c-cup voel me daar toch ook niet 100% veilig in hoor... Als ik jou was koos ik voor de halter bh die ze trouwens normaal ook in bruidswinkels verkopen. Geeft toch een veiliger gevoel :-) Gisteren heb ik er ook gezien in inno van chantelle (multifunctioneel) super confortabel!!mss ook iets voor jou? veel succes in ieder geval!!!!Sylvia
Voor grote maten vanaf D/DD: Naron in Breda! Echt de moeite om eens naartoe te rijden (op zaterdag wel maar to 17u open en soms druk aan de paskotjes, maar veel keuze en goede hulp!)
Ik wil ook graag iets van Poirier, maar bij mijn bruidszaak hebben ze enkel een paar ivoorkleurige strapless bh's. Ik wil een mooi corset. Waar vind ik dit? Liefst in West-Vlaanderen of Oost-Vlaanderen.