Terug naar overzicht
Hey Lies, Ik begrijp je vraag niet zo goed. Een huwelijksreis of een andere reis, ik neem gewoon hetzelfde mee. Afhankelijk van waar je naartoe gaat pas je dit aan. Reisgids zou ik zeker meenemen, kwestie van te weten wat er naast je echtgenoot nog te zien is ;-)
Hey Lies, hier beginnen de voorbereidingen voor de reis ook hoor! We vertrekken de 15de juni en gisteren heb ik al wat kleren op de kast klaargelegd, ik heb ook al mijn apotheekzakje nagekeken dus we zijn er zeker mee bezig... Naar waar gaan jullie eigenlijk want van de plaats hangen ook de voorbereidingen af vind ik. Wij gaan naar jamaica dus ben al geld gaan bestellen + een visa kaart, zonnecreme is in orde, allemaal kleine dingen maar best ook nt te vergeten!
Ff denken: - Reispasseport- World Assistance verzekering- Vaccins- EHBO-kit (mottilium, Immodium, muggenstift met DEET, Dafalgan, pleisters, ontsmettingsspray, een spuitbusje om de vuile wc-brillen te ontsmetten is handig bij uitstappen,...) - Vreemde munten- Adaptoren (bij ons Amerikaanse) - Badgoed- Ondergoed- Lange en korte broeken- Avondkledij- T- shirts en pullovers- Topjes Zoiets! Groetjes, MisS SofIA.
Hey, Misschien een plaatsje overhouden voor jullie huwelijksoutfit. Dan kan je daar ter plaatse nog wat kiekjes maken en kan je nog nagenieten. groetjes.