Nu Online
Momenteel zijn er 744 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lijstje huwelijksreis...

28-5-2011 21:11:00
Dag bruidjes,

velen onder ons zijn het vast en zeker al gewoon ondertussen; lijstjes maken!
Daarom vroeg ik me af of er meiden onder jullie zijn die al bezig zijn met de huwelijksreis : Wat zeker meenemen en NIET vergeten? Alle tips zijn welkom!

Een enthousiastelingetje ;-)

lies
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 823

karen
31-5-2011
 Meld misbruik29-5-2011 8:57:16

Hey Lies, Ik begrijp je vraag niet zo goed. Een huwelijksreis of een andere reis, ik neem gewoon hetzelfde mee. Afhankelijk van waar je naartoe gaat pas je dit aan. Reisgids zou ik zeker meenemen, kwestie van te weten wat er naast je echtgenoot nog te zien is ;-)

Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik29-5-2011 9:28:28

Hey Lies, hier beginnen de voorbereidingen voor de reis ook hoor! We vertrekken de 15de juni en gisteren heb ik al wat kleren op de kast klaargelegd, ik heb ook al mijn apotheekzakje nagekeken dus we zijn er zeker mee bezig... Naar waar gaan jullie eigenlijk want van de plaats hangen ook de voorbereidingen af vind ik. Wij gaan naar jamaica dus ben al geld gaan bestellen + een visa kaart, zonnecreme is in orde, allemaal kleine dingen maar best ook nt te vergeten!

Sofie
2-7-2011
 Meld misbruik29-5-2011 12:22:23

Ff denken:
- Reispasseport
- World Assistance verzekering
- Vaccins
- EHBO-kit (mottilium, Immodium, muggenstift met DEET, Dafalgan, pleisters, ontsmettingsspray, een spuitbusje om de vuile wc-brillen te ontsmetten is handig bij uitstappen,...)
- Vreemde munten
- Adaptoren (bij ons Amerikaanse)
- Badgoed
- Ondergoed
- Lange en korte broeken
- Avondkledij
- T- shirts en pullovers
- Topjes

Zoiets!

Groetjes,
MisS SofIA.

ilse

Meld misbruik29-5-2011 13:18:15

Hey,

Misschien een plaatsje overhouden voor jullie huwelijksoutfit. Dan kan je daar ter plaatse nog wat kiekjes maken en kan je nog nagenieten.

groetjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums