Nu Online
Momenteel zijn er 319 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen.... Stiekem toch beetje teleurgesteld!!

28-5-2011 21:21:40
Hoi mede-bruidjes

Even mijn hartje luchten...
Wij hebben niet zo'n hele grote vriendenkring aangezien wij al twee kindjes hebben en dus ook niet meer zoveel op stap gaan, beiden drukke job hebben en dus niet meer zoveel tijd en zin hebben om de bloemetjes buiten te zetten.
Nu hadden we toch stiekem gehoopt dat er iemand zou zijn die onze vrijgezellen zou organiseren, maar tot onze grote verbazing is er dus niemand die dit aan het organiseren is. Wij hadden dit in het begin gevraagd aan enerzijds mijn nicht en mijn broer om het te organiseren en dat was allemaal geen probleem. Tot nu dus... We horen er niets van en zien er niets van.

Het lijkt mss stom maar ik had er toch stiekem op gehoopt dat we nog een vrijgezelle-feestje zouden krijgen.... Ik wil er ook niet blijven achter vragen, want dan gaan ze het mss tegen hun zin doen. Pffff! Weet eigenlijk niet wat te doen, zou het toch mega jammer vinden als ik zo geen vrouwenavondje kreeg

Grtjs

Sara

Sara
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1367

Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik28-5-2011 21:28:57

Hey Sara

Bij mij is het net omgekeerd. Ik zie op tegen een vrijgezellenavond.
Wij hebben ook weinig vrienden en gaan ook niet meer uit omdat we een kindje hebben. Tot mijn verbazing staat mijn schoonzus erop dat we toch een vrijgezellenfeest doen
ook mijn verloofde zijn collega's staan erop
ze zijn dan bezig dat ze mijn ventje zo zat gaan voeren dat hij niet meer weet vanwaar hij komt, dat ze vanalles gaan uisteken, dat hij 2 dagen vermist gaat zijn enfin zo een dinges

ik zie hier enorm tegen op en heb absoluut geen zin in zo een zatte bedoening
komt ook vooral doordat mijn verloofde absoluut niet tegen drank kan en wanneer hij gedronken heeft precies een heel ander persoon is die halluncineert!
Dus stiekem hoop ik dat ze gewoon niks gaan doen

renske
12-8-2011
 Meld misbruik28-5-2011 21:29:03

oei dit is idd jammer of zouden ze het stiekem doen ?maarja dan kunnen ze nog wel eens iets waarschuwen natuurlijk onze vriendekring is ook niet groot maarja mijn vrijgezelle is op 15juli kijk er al naar uit :-p
hopelijk komt er voor jullie ook een leuke vrijgezelle

grtz renske

Charlotte
2-7-2011
 Meld misbruik28-5-2011 21:31:14

Hey Sara,

Zelf heb ik ook zo een beetje het heft in handen genomen.
Mijn schoonbroer heeft er ook nooit iets over gezegd, mijn nicht is niet zo organisatorisch aangelegd.
Dus we hebben zelf gezegd: die dag, en we gaan dit doen.

Moesten we zelf niet in actie geschoten zijn, ging er ook niet georganiseerd geweest zijn..
Uiteindelijk waren we in totaal met zo'n 17 personen.. Vrouwen zijn naar de welness gegaan. 'savonds zijn we met de mannen gaan eten, nadien apart ietsje gaan drinken, en daarna zijn we terug samengekomen en in een leuk 'danscafe' terecht gekomen.
Was een hele leuke avond! En ben dus blij zelf het roer in handen genomen te hebben!
We trouwen maar eens toch?!

Mja, ik begrijp dat niet zo goed, ik zou staan popelen om een vrijgezellen te organiseren!

Moest ik van jou zijn zou ik het toch eens bespreken met jullie getuigen hoor...
Bijv: Goh, we gaan dan eens een datum moeten vastleggen voor de vrijgezellen-avondjes e?
Zeker doen hoor, en geniet er maar van!

Grtjs,
C

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik28-5-2011 21:36:36

prima suggestie van charlotte vind ik, kan je het inderdaad niet aan je getuigen vragen ? Dat is toch eigenlijk hun 'taak' he !
ik zou het nog eens opgooien, kwestie van het toch zeker te krijgen als je het zo graag wil.

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik28-5-2011 21:44:26

Het moet zeker geen zatte bedoening worden, daar heb ik het ook niet voor... Ben ik te ziek van achteraf

Maar ik weet niet vind het altijd zo fijn naar een vrijgezelle gaan, dus vind ik het zeker fijn als het mijn vrijgezelle is. Ik vind gewoon dat het erbij hoort.

Maar mss zoals Charlotte zegt moet ik mijn stoute schoenen aantrekken en gewoon zeggen dan ist vrijgezelle, maak er iets tof van. Ik begrijp het om eerlijk te zijn ook niet, want vanaf ik weet dat een vriendin gaat trouwen zou ik van dag één al aan het plannen zijn
Wat de getuigen betreft is het iets moeilijker, aangezien de getuige van mijn aanstaande zijn moeder is en ik zie haar niet direct de vrijgezelle organiseren... Maar mijn broer is wel mijn getuige, dus ik vraag het hem nog wel een keertje.

Denk ook niet dat ze het stiekem achter mijn rug doen, aangezien ze goed weten dat we dan een babysit moeten voorzien. En ik ben niet de persoon die zomaar mijn kinderen bij de eerste de beste achterlaat.

We zullen wel zien en anders zal ik hem zelf moeten organiseren. Mss organiseer ik hem wel voor mijn aanstaande en hij voor mij Zo ben ik ook weer zeker dat er geen striptiseuse aan te pas komt... hihi!

Grtjs

Sara

Charlotte
2-7-2011
 Meld misbruik28-5-2011 22:33:59

Go 4 it, Sara!

Grtjs,
Charlotte

sjoeke
15-7-2011
 Meld misbruik29-5-2011 7:51:12

Ik en mijn vriend trouwen enkel voor de wet, zijn al 10 jaar samen waarvan 6 jaar samenwonend. We hebben samen ook 2 kindjes én een plusdochter. Hij trouwt dus voor de 2de keer. Nu heb ik zijn beste vriend gevraagd om voor hem een vrijgezellenavond in elkaar te steken, en dat ziet er super leuk uit !!! (zie mijn post van 7 deugden). Nu begin ik wel een beetje jaloers te worden dat er voor mij (waarschijnlijk) zo niets gedaan zal worden, want mijn vriend zal er niet aan denken om dat aan één van m'n vriendinnen te vragen. En omdat we in familiekring trouwen wordt het ook niet aan de grote klok gehangen natuurlijk. Ons groot feest wordt een after wedding party ergens volgend jaar.

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik29-5-2011 10:15:25

Hey,

Voor mij wist ik op voorhand al dat er eentje georganiseerd zou worden. Voor mijn vriend wist ik dat zijn getuige, om het te beschrijven zoals het is ... een tamzak is. Ik heb hem dan ook twee weken voor ik die van mij wist voor de laatste keer gecontacteerd en dan echt met de vraag: Doe je iets of doe je niks? Nog niks? Oke, organiseer dan iets, de mijne is op 7 mei. Uiteindelijk heeft mijn ventje zijn pa het meste nog georganiseerd en een week later maar het is er toch van gekomen.
Gewoon maar eens vragen zoals Charlotte voorstelt? En anders wil ik er wel eentje organiseren, dat is echt superleuk om te doen :)

Groetjes,
Kendra

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik29-5-2011 11:40:24

En als je je beste vriendinnen, familieleden aanspreekt en zegt van: dames "hou die avond vrij want dan hou ik mijn vrijgezelle, maak er maar iets van"... weet ik niet of ze dan wél zaken ineen gaan steken? Ik zou gewoon voor jezelf uitmaken wat je graag wil doen. Dat ene restaurant waar je zo graag gaat eten, dat ene gezellige cafétje waar je zo graag nartoe gaat, ... reserveer alles, vraag rond wie met je mee wil en maak er gewoon een leuke avond met de meisjes van? Misschien kan je vriend zowat hetzelfde doen?

Want jouw broer jouw vrijgezellen laten organiseren, klopt eigenlijk ook niet hé... jou broer moet mee met je vriend en zijn vrienden... Heb je zo geen "beste" vriendin, waar je altijd bij terecht kan? pols bij haar eens, geef desnoods aan dat er niet teveel georganiseerd moet worden, als je maar een leuke avond onder de vriendinnen hebt ! ...

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik29-5-2011 12:01:30

Hoi,

ik wist ook dat ze niets ineens gingen steken of doen en heb ik aan mijn moeder laten weten dat ik echt wel een vrijgezelle wilde!
Zij kent dan ook al mijn vriendinnen en heeft iedereen gecontacteerd.
Nu 2 juli komt mijn feestje eraan, gewoon gaan eten met alle vrouwen en een terrasje doen en een stapje in de wereld zetten maar geen opdrachtjes of van die dingen en zeker geen zatte bedoeling.

Voor mijn vriend doetr niemand iets wat ik heel spijtig vind en daarom ben ik iets ineens aan't steken voor hem...

Succes!

Delphine
18-6-2010
 Meld misbruik1-6-2011 18:43:11

ik heb ook geen vrijgezellen gehad hoor vorig jaar :(

of iets van zot gedoe op de huwelijksdag zelf..
niets niets

en das echt wel jammer.

zoiets hoort er toch bij?

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik2-6-2011 22:09:09

Nieuws!!!!

Ik heb nog eens gehoord en blijkbaar zijn ze er dus wel mee bezig...
Reactie was, ni stressen, komt allemaal goe!!! en mijn broer zei er nog bij, da zijn u zaken ni... Gij regelt uwen trouw wij de vrijgezelle...

Dus, ik zal ze dan maar geloven! Maar ik weet niet of ik nu gerustgesteld ben in het gene dat ze gaan doen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...