TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarah
30-7-2011
|
28-5-2011 21:28:57
Hey Sara
Bij mij is het net omgekeerd. Ik zie op tegen een vrijgezellenavond.
Wij hebben ook weinig vrienden en gaan ook niet meer uit omdat we een kindje hebben. Tot mijn verbazing staat mijn schoonzus erop dat we toch een vrijgezellenfeest doen
ook mijn verloofde zijn collega's staan erop
ze zijn dan bezig dat ze mijn ventje zo zat gaan voeren dat hij niet meer weet vanwaar hij komt, dat ze vanalles gaan uisteken, dat hij 2 dagen vermist gaat zijn enfin zo een dinges
ik zie hier enorm tegen op en heb absoluut geen zin in zo een zatte bedoening
komt ook vooral doordat mijn verloofde absoluut niet tegen drank kan en wanneer hij gedronken heeft precies een heel ander persoon is die halluncineert!
Dus stiekem hoop ik dat ze gewoon niks gaan doen
|
|
renske
12-8-2011
|
28-5-2011 21:29:03
oei dit is idd jammer of zouden ze het stiekem doen ?maarja dan kunnen ze nog wel eens iets waarschuwen natuurlijk onze vriendekring is ook niet groot maarja mijn vrijgezelle is op 15juli kijk er al naar uit :-p
hopelijk komt er voor jullie ook een leuke vrijgezelle
grtz renske
|
|
Charlotte
2-7-2011
|
28-5-2011 21:31:14
Hey Sara,
Zelf heb ik ook zo een beetje het heft in handen genomen.
Mijn schoonbroer heeft er ook nooit iets over gezegd, mijn nicht is niet zo organisatorisch aangelegd.
Dus we hebben zelf gezegd: die dag, en we gaan dit doen.
Moesten we zelf niet in actie geschoten zijn, ging er ook niet georganiseerd geweest zijn..
Uiteindelijk waren we in totaal met zo'n 17 personen.. Vrouwen zijn naar de welness gegaan. 'savonds zijn we met de mannen gaan eten, nadien apart ietsje gaan drinken, en daarna zijn we terug samengekomen en in een leuk 'danscafe' terecht gekomen.
Was een hele leuke avond! En ben dus blij zelf het roer in handen genomen te hebben!
We trouwen maar eens toch?!
Mja, ik begrijp dat niet zo goed, ik zou staan popelen om een vrijgezellen te organiseren!
Moest ik van jou zijn zou ik het toch eens bespreken met jullie getuigen hoor...
Bijv: Goh, we gaan dan eens een datum moeten vastleggen voor de vrijgezellen-avondjes e?
Zeker doen hoor, en geniet er maar van!
Grtjs,
C
|
|
Brenda
10-9-2011
|
28-5-2011 21:36:36
prima suggestie van charlotte vind ik, kan je het inderdaad niet aan je getuigen vragen ? Dat is toch eigenlijk hun 'taak' he !
ik zou het nog eens opgooien, kwestie van het toch zeker te krijgen als je het zo graag wil.
|
|
Sara
20-8-2011
|
|
|
Charlotte
2-7-2011
|
28-5-2011 22:33:59
Go 4 it, Sara!
Grtjs,
Charlotte
|
|
sjoeke
15-7-2011
|
29-5-2011 7:51:12
Ik en mijn vriend trouwen enkel voor de wet, zijn al 10 jaar samen waarvan 6 jaar samenwonend. We hebben samen ook 2 kindjes én een plusdochter. Hij trouwt dus voor de 2de keer. Nu heb ik zijn beste vriend gevraagd om voor hem een vrijgezellenavond in elkaar te steken, en dat ziet er super leuk uit !!! (zie mijn post van 7 deugden). Nu begin ik wel een beetje jaloers te worden dat er voor mij (waarschijnlijk) zo niets gedaan zal worden, want mijn vriend zal er niet aan denken om dat aan één van m'n vriendinnen te vragen. En omdat we in familiekring trouwen wordt het ook niet aan de grote klok gehangen natuurlijk. Ons groot feest wordt een after wedding party ergens volgend jaar.
|
|
Kendra
21-5-2011
|
29-5-2011 10:15:25
Hey, Voor mij wist ik op voorhand al dat er eentje georganiseerd zou worden. Voor mijn vriend wist ik dat zijn getuige, om het te beschrijven zoals het is ... een tamzak is. Ik heb hem dan ook twee weken voor ik die van mij wist voor de laatste keer gecontacteerd en dan echt met de vraag: Doe je iets of doe je niks? Nog niks? Oke, organiseer dan iets, de mijne is op 7 mei. Uiteindelijk heeft mijn ventje zijn pa het meste nog georganiseerd en een week later maar het is er toch van gekomen. Gewoon maar eens vragen zoals Charlotte voorstelt? En anders wil ik er wel eentje organiseren, dat is echt superleuk om te doen :) Groetjes, Kendra
|
|
Heidi
7-7-2012
|
29-5-2011 11:40:24
En als je je beste vriendinnen, familieleden aanspreekt en zegt van: dames "hou die avond vrij want dan hou ik mijn vrijgezelle, maak er maar iets van"... weet ik niet of ze dan wél zaken ineen gaan steken? Ik zou gewoon voor jezelf uitmaken wat je graag wil doen. Dat ene restaurant waar je zo graag gaat eten, dat ene gezellige cafétje waar je zo graag nartoe gaat, ... reserveer alles, vraag rond wie met je mee wil en maak er gewoon een leuke avond met de meisjes van? Misschien kan je vriend zowat hetzelfde doen?
Want jouw broer jouw vrijgezellen laten organiseren, klopt eigenlijk ook niet hé... jou broer moet mee met je vriend en zijn vrienden... Heb je zo geen "beste" vriendin, waar je altijd bij terecht kan? pols bij haar eens, geef desnoods aan dat er niet teveel georganiseerd moet worden, als je maar een leuke avond onder de vriendinnen hebt ! ...
|
|
Penny
20-7-2011
|
29-5-2011 12:01:30
Hoi,
ik wist ook dat ze niets ineens gingen steken of doen en heb ik aan mijn moeder laten weten dat ik echt wel een vrijgezelle wilde!
Zij kent dan ook al mijn vriendinnen en heeft iedereen gecontacteerd.
Nu 2 juli komt mijn feestje eraan, gewoon gaan eten met alle vrouwen en een terrasje doen en een stapje in de wereld zetten maar geen opdrachtjes of van die dingen en zeker geen zatte bedoeling.
Voor mijn vriend doetr niemand iets wat ik heel spijtig vind en daarom ben ik iets ineens aan't steken voor hem...
Succes!
|
|
Delphine
18-6-2010
|
1-6-2011 18:43:11
ik heb ook geen vrijgezellen gehad hoor vorig jaar :(
of iets van zot gedoe op de huwelijksdag zelf..
niets niets
en das echt wel jammer.
zoiets hoort er toch bij?
|
|
Sara
20-8-2011
|
2-6-2011 22:09:09
Nieuws!!!! Ik heb nog eens gehoord en blijkbaar zijn ze er dus wel mee bezig... Reactie was, ni stressen, komt allemaal goe!!! en mijn broer zei er nog bij, da zijn u zaken ni... Gij regelt uwen trouw wij de vrijgezelle... Dus, ik zal ze dan maar geloven! Maar ik weet niet of ik nu gerustgesteld ben in het gene dat ze gaan doen
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|