Nu Online
Momenteel zijn er 352 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vraagjes ivm gemeente en kerk

29-5-2011 8:38:14
Hey,

Ik heb nog een paar vraagjes ivm kerk en gemeente.
Hoe is meestal het binnenkomen voor de gemeente? Wij als koppel samen of hij met zijn moeder en ik met mijn vader?
Voor de kerk wilden we zo binnengaan: bruidegom met moeder, vader van bruidegom met moeder van bruid, broer met schoonzus, zus met schoonbroer en dan de twee single broers en dan ik met de papa. Klopt dit? De opa van mijn vriend loopt ook mee in de suite, maar zonder partner. Waar loopt hij dan?
Maakt het uit of de bruid links of rechts zit van de twee stoelen in de kerk? Hoe zit dan de familie van bruid en bruidegom?

Groetjes, Claudia

Claudia
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 588

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik29-5-2011 10:20:29

Hey,

In het gemeentehuis zijn wij gewoon allemaal samen naar binnen gegaan zonder echt een suite te vormen.

In de kerk hebben we het `op zijn amerikaans` gedaan. De hele suite ging naar binnen en da ik laatst met mijn papa terwijl mijn ventje vooraan stond te wachten op mij. Dat was al bijna een eerste huilmoment :)

In de kerk is het blijkbaar de bedoeling dat je ventje links van je zit. WIj hebben dit dan ook zo gedaan in het gemeentehuis.

Groetjes,
Kendra

frida
6-2-2010
 Meld misbruik30-5-2011 7:50:40

Hey,

Ik heb altijd gedacht als de bruid word weggegeven komt ze binnen aan de rechterkant.
Dus zit de familie van de bruid rechts en van de bruidegom links.
Maar zitten nu omgekeerd denk dat daar niemand over valt..

Inverband met de opa, waarom laat je hem niet lopen tussen de twee gebroers? 3 mannen op 1 rij?

Groetjes Frida

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...