Terug naar overzicht
Wij hebben iedereen het weekend ervoor nog eens gecontacteerd via email. Enkel de fotograaf en de videograaf hadden we al twee weken op voorhand gecontacteerd.
Vlekkendoekjes in je noodkistje steken! Wij hebben 2 weken geleden al eens iedereen gecontacteerd via mail met het juiste uur en dit ga ik het weekend voor onze trouw nog eens doen. groetjes
Ik los het 'vlekkenprobleem' op door een ander kleedje aan te doen 's ochtends voor de burgerlijke trouw en uitgebreide lunch met de familie en dan doe ik mijn lang kleed daarna aan voor ceremonie en avondfeest ;-) Maar idd, vlekkendoekjes meenemen of een vlekkenspray en zien dat je servet altijd netjes ligt zal voor de niet-klungels wel voldoende zijn!
Vlekkendoekjes, zie , zo voorbereid en toch dingen die nog niet in het noodtasje zitten :) Bedankt voor de tips :)) Kan er zeker iets mee doen.
Waar vind je zo'n vlekkendoekjes? Groetjes
@ Elke : ik had hier eens ergens gelezen Kruidvat, maar ben niet zeker (moet er ook nog om :-) )
K2Plus is naar schijnt ook handig. Is een spuitbus die je gewoon even moet laten opdrogen en de vlekken zijn weg... Kun je verkrijgen in een GB, carrefour enzo..