Nu Online
Momenteel zijn er 406 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

enkele "zorgen" (niets erg eigenlijk)

29-5-2011 9:41:11
Mijn enthousiasme gecombineerd met mijn fanatieke zin voor plannen, heeft er voor gezorgd dat alles zo goed als op punt staat voor de grote dag. Er is niets meer dat ik nog zelf moet regelen.
Ik kan me enkel nog zorgen maken over de zaken die ik uit handen heb gegeven. Zoals het ophalen van mijn boeket, de receptie en het "eten" tijdens het avondfeest...
De dagindeling heb ik al heel erg veel doorlopen en alles zit prachtig ineen (al zeg ik het zelf).
Toch blijf je een gevoel hebben van "wat als dat toch fout loopt" of "wat als de kapper uitloopt, waardoor de make-up langer duurt en we minder tijd hebben voor de foto's voor we naar stadhuis moeten gaan".
M'n ergste gedacht is nog "wat als ik tijdens het etentje met de familie op mijn kleed mors en een HELE avond met een vlek verder moet" Ik kan toch moeilijk een laken rond mij draaien tijdens het eten? Hoe lossen andere bruidjes dit eigenlijk op?

Verder vroeg ik mij ook iets af: wanneer hoor je eigenlijk alle afspraken nog eens te bevestigen? Ik denk vaak dat ik dit eigenlijk al meer dan genoeg heb gedaan en een beetje begin over te komen als een bridezilla bij het restaurant en het zaaltje waar we onze receptie houden. Maar dit komt dan omdat die mensen al twee keer tegen mij zeiden dat ze me gingen mailen met de definitieve afspraken, wat ze dus nog niet deden...

Marijke
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1224

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik29-5-2011 9:56:23

Wij hebben iedereen het weekend ervoor nog eens gecontacteerd via email. Enkel de fotograaf en de videograaf hadden we al twee weken op voorhand gecontacteerd.

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik29-5-2011 10:35:38

Vlekkendoekjes in je noodkistje steken!

Wij hebben 2 weken geleden al eens iedereen gecontacteerd via mail met het juiste uur en dit ga ik het weekend voor onze trouw nog eens doen.

groetjes

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik29-5-2011 12:21:47

Ik los het 'vlekkenprobleem' op door een ander kleedje aan te doen 's ochtends voor de burgerlijke trouw en uitgebreide lunch met de familie en dan doe ik mijn lang kleed daarna aan voor ceremonie en avondfeest ;-)

Maar idd, vlekkendoekjes meenemen of een vlekkenspray en zien dat je servet altijd netjes ligt zal voor de niet-klungels wel voldoende zijn!

Marijke
9-7-2011
 Meld misbruik29-5-2011 12:47:37

Vlekkendoekjes, zie , zo voorbereid en toch dingen die nog niet in het noodtasje zitten :)
Bedankt voor de tips :)) Kan er zeker iets mee doen.

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik29-5-2011 13:32:36

Waar vind je zo'n vlekkendoekjes?

Groetjes

Marijke
9-7-2011
 Meld misbruik30-5-2011 11:58:34

@ Elke : ik had hier eens ergens gelezen Kruidvat, maar ben niet zeker (moet er ook nog om :-) )

delphine
10-6-2011
 Meld misbruik1-6-2011 15:38:36

K2Plus is naar schijnt ook handig. Is een spuitbus die je gewoon even moet laten opdrogen en de vlekken zijn weg... Kun je verkrijgen in een GB, carrefour enzo..

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...