Nu Online
Momenteel zijn er 538 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zoooooooooo gelukkig...

29-5-2011 9:59:44
Dag Bruidjes,

Deze morgen werd ik wakker en plots overviel me zo een zalig gevoel....
De titel doet wel veel vermoeden :-)

Gisteren zijn we onze ringen nog eens gaan bekijken, komende zaterdag mogen we ze ophalen... Oooooh...
Ook zijn we mijn ventje zijn 2de pas gaan doen, en het is echt mooi!

Nu tijd voor verse croissants, vers fruitsap, kortom een zalig ontbijtje.
En een gelukkig gevoel...

Genieten..........

C.

Charlotte
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 546

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik29-5-2011 10:32:52

Geniet van dat geweldige gevoel!
Nog een dikke maand en dan is het aan ons!
Ik kijk er al naar uit!

groetjes

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik29-5-2011 12:30:27

Super hé!!

Wij zijn ze vorige week nog eens gaan passen, mijn ventje zijn ring was iets te klein... Maar die hebben ze onmiddellijk aangepast

Binnen twee à drie weken zou de onze klaar zijn, daar is nu al 1 week van verstreken Dus ik zit ook met spanning te wachten om ze op te halen.

Gisteren ben ik wel de huwelijkscadeau van mijn ventje gaan ophalen. Ik heb voor hem een nieuw horloge gekocht van Hugo Boss. Heb het laten graveren met onze namen en datum. Hij was wel een beetje teleurgesteld dat hij het nog niet mag dragen van me Ja, ik heb het hem moeten verklappen, want meneer stond op het punt om zelf een nieuwe horloge te kopen. Dus mijn cadeau viel bijna in het water... Typisch hij!

Geniet nog van jullie "gelukkige" zondag!

Grtjs

Sara

vicky
10-9-2011
 Meld misbruik29-5-2011 15:17:38

onze ringen liggen al een poosje bij ons thuis en zo af en toe ga ik ze eens bewonderen zal echt wel megablij zijn als ik hem eindelijk mag dragen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...