Terug naar overzicht
Geniet van dat geweldige gevoel! Nog een dikke maand en dan is het aan ons! Ik kijk er al naar uit! groetjes
Super hé!! Wij zijn ze vorige week nog eens gaan passen, mijn ventje zijn ring was iets te klein... Maar die hebben ze onmiddellijk aangepast Binnen twee à drie weken zou de onze klaar zijn, daar is nu al 1 week van verstreken Dus ik zit ook met spanning te wachten om ze op te halen. Gisteren ben ik wel de huwelijkscadeau van mijn ventje gaan ophalen. Ik heb voor hem een nieuw horloge gekocht van Hugo Boss. Heb het laten graveren met onze namen en datum. Hij was wel een beetje teleurgesteld dat hij het nog niet mag dragen van me Ja, ik heb het hem moeten verklappen, want meneer stond op het punt om zelf een nieuwe horloge te kopen. Dus mijn cadeau viel bijna in het water... Typisch hij!Geniet nog van jullie "gelukkige" zondag! Grtjs Sara
onze ringen liggen al een poosje bij ons thuis en zo af en toe ga ik ze eens bewonderen zal echt wel megablij zijn als ik hem eindelijk mag dragen