Terug naar overzicht
Tiffanie voor internet zou ik naar www.etsy.com daar zijn er massa's! Rubriek wedding, hair en kijken maar :)
Ik heb mijn bloem voor in het haar ook besteld via de site van Etsy. Ik ben daar ook echt héél tevreden van!! Mijn curlies heb ik via deze site besteld: http://www.megosbruidsmode.nl
hallo,ik heb voor m'n dochtertje bij kruidvat diamatjes als curley's gekocht , niet duurgrts. ook bij claires verkopen ze die
Wij hebben voor de suite-dames en voor mezelf spelden laten maken bij Bina Hoeden in Bazel, heeel leuk en helemaal naar jouw stijl of kleed beschikbaar! :) www.binahoeden.be
@ Sarah: Heb jij hier ervaring mee? Heb je daar iets gekocht? Hoe was de levering? Groetjes
Hy Tiffanie, Ik steek geregeld het haar van vriendinnen op en heb dus zelf een kleine voorraad aan haaraccessoires. Ik verzamel deze gewoon door het jaar zodat ik altijd wat heb liggen. Ik steek ook zelf elke dag een bloem of ander leuk speltje in mijn haar. Maar ik ga vind bijna altijd mijn zin in de Accessorize. Bij de Accessorize hebben ze vaak echt mooie haaraccessoires en andere accessoires. Dit is een Engelse keten, maar hier in België zijn er op de moment (voor zo ver ik weet) ook twee winkels. Eentje in het Wijnegem shoppingcenter en eentje in de Grand Bazar (Groenplaats) in Antwerpen op het gelijkvloers tegenover de Body-Shop.Zij hebben echt super mooie dinge, ik kan deze winkels niet voorbij gaan zonder er eventjes binnen te gaan en dan vaak ook nog iets te kopen! Het is een echte aanrader en het personeel is ook steeds heel vriendelijk en behulpzaam. Ik moet er wel eventjes bijzeggen dat je je niet mag laten misleiden met wat er op hun site staat, want niet alles wat ze verkopen staat op de site. Ik hoop dat je iets naar je zin vind. Ik weet dat dit voor mij ook nog een hele klus zal worden, maar ik heb nog een beetje meer tijd dan jij.
Bedankt voor de tip, Mieke! Zal eens naar Antwerpen moeten trekken om te kijken!
Graag gedaan, daarvoor is dit forum ideaal! Laat je het weten als je iets gevonden hebt? Ik hoop nu wel dat je niet te ver ervoor moet rond rijden.