Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekstje dochter

29-5-2011 12:52:59
hey bruidjes .
wij trouwen enkel voor de wet omdat dit mijn tweede huwelijk is
ik zelf heb al vier kids
nu vraagt mijn dochter of ze eventueel een tekst mag voorlezen in het gemeentehuis
ze wil een tekst in naam van de al de kids naar mijn aanstaande doen , ze wil hem in die tekst laten weten dat ze het super vind dat wij gaan trouwen en dat ze blij zijn dat hij in hun leven is gekomen als vader ( hun eigen vader kijkt niet naar hen om het is al bijna zes jaar geleden dat ze hem gezien of gehoord hebben )
nu vraagt ze aan mij of ik haar wil helpen met het schrijven van die tekst .....
weet er iemand waar ik zo een tekst kan vinden of waar ik ideetjes kan op doen waarvan ze die dan zelf in een tekst kan gieten
alvast bedankt

dagmar
8-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 617

monica
26-8-2011
 Meld misbruik30-5-2011 20:35:59

Dat is een super idee dat zal een emotioneel moment worden, helaas kan ik jullie niet helpen bij de tekst. Google eens dan kan je toch héél wat ideetjes opdoen...
Succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...