Terug naar overzicht
Leuk idee!
Goed opgelost, helemaal niks raar aan. En de kindjes zullen dit wel geweldig vinden!
Ik vind dat ook een leuk idee! Onze kids zullen ook 5 en 2 zijn op onze trouw. Wij houden een namiddag receptie waar ook al de kis van onze vrienden gevraagd zullen zijn. Daarna gaan we over op een walking dinner (adults only). Je brengt me wel op een idee om nog een dansje te doen met hen voor ze naar huis gaan :-) .
Super idee! Best of both worlds, dus gewoon doen :) en zo hebben zij, en jij ook, toch ook een speciaal moment samen. Perfect!
oh dat is een super leuk idee!! Wij hebben ook een dochtertje van 2,5 (tegen dan 3,5) en we zaten ook al te denken hoe dat we dat gingen doen, want tot zo laat ophouden is niet echt een optie voor haar. Heeft toch nog veel slaap nodig ...dusja...ik denk dat dit ook een oplossing kan zijn voor ons! Groetjes!!!
goed idee... maar hou er rekening mee dat alles wat kan opschuiven, hangt ervanaf of alle gasten op tijd gaan binnen komen, hoelang ze bij jullie komen voor een praatje te maken bij het binnenkomen... tot alle gasten een glaasje hebben, en ze aan tafel zitten enzo.. ons zoontje was op onze dag 20 maanden, en wij hbb om 22u de openingsdans gedaan ( hij heeft nog mee gegeten met ons) samen met ons zoontje, en dan is hij naar huis gegaan, en hij heeft dat heel goed volgehouden...
Onze kids zijn tegen de trouw juist 3 & 5 en wij nemen ze heel de dag mee... Heel de dag: wij trouwen pas om half 3 en hebben onze receptie aan de mini stoomtreintjes gepland zodat alles kinderen er iets aan hebben in de namiddag. S'avonds zijn er geen kinderen van familie bij alleen onze 2. Zij eten mee met ons en dansen mee de openingsdans rond 22u. Dan brengen mijn ouders ze naar huis naar een vriendin die gaat babysitten.
Ons zoontje is 3 jaar (wordt dat 1 juli) en we hebben aan de DJ gevraagd om het liedje Tjoe Tjoe Wa mee te brengen. Daar heeft hij 2 weekends geleden op gedansd met schoolfeest. Onze openingsdans is rond 22u. We weten nog niet wanneer we dit liedje gaan spelen, we hopen dat hij tot na openingsdans kan blijven. Babysit komt gewoon naar het feest met vriendin en zij gaan met hem naar huis als hij moe is. Hij mag het zelf aangeven wanneer dit is. We zijn daarna toch een week thuis om hem te laten "recuperen"