Terug naar overzicht
hey ik vind het wel een leuk thema ( wij doen zelf rood met wit ) en een country thema is wel wat moeilijke in te passen. waarom die niet een echt Amerikaans thema feest. jet het dan toch het thema Amerika, maar kan je eigen kleur toe voegen. hoe vraag je gasten in de stijl te komen. hoop dat ik je zou wat kan helpen mvg francis
Ik snap wat je bedoelt denk ik. Als je het western thema wat te ver doortrekt krijg je mss een 'carnavalsfeer' en dat wil je natuurlijk niet. Maar Amerika is zoveel meer dan enkel western natuurlijk... Mss kan je eens denken aan andere typische Amerikaanse symbolen en ze zo verwerken in je kleurenthema (met paars). De vlag lijkt me dan nogal moeilijk, maar je kan bvb wel the rocky mountains, the eagle, Golden gate bridge, the statue of liberty, route 66,... nemen. Route 66 zou je mss in je uitnodigingen kunnen verwerken (een trouwfeest is het begin van je levensweg samen....). Kzit maar wat te denken hoor. Voor de versiering van de zaal kan je die symbolen dan terug gebruiken dr bvb zwart wit foto's op een paarse achtergrond af te drukken. Om de mensen naar de tafel te wijzen zou je een foto kunnen gebruiken of een 'souvenir' van Amerika (sleutelhanger ofzo) kunnen gebruiken, maar mss wel moeilijk te krijgen hier. Hoewel, internet brengt alles dichterbij! Voila, mss ben je hier wat mee, ik zal er nog wat verder over denken :-) Succes!!!
Je kan een stijlvol feest geven in de kleuren/stijl die je mooi vindt, geen rekening houdend met het Amerikaanse maar hier en daar een Western touch geven in andere dingen ... enkele ideetjes die in me opkomen: - Cowboyhoeden als bedanking geven met jullie naam op gedrukt. Dit kan wel duur oplopen ... je kan ook in een carnavalswinkel accessoires kopen ... cowboyhoeden, pistooltjes, sherrifstar ... en die in een grote kist doen en als het dansfeest lostbarst deze kist aan de dansvloer zetten zodat de genodigden zich kunnen "verkleden" met een simpel accent. Ben zelf ooit naar zo'n trouwfeest geweest en dat was super leuk! Gaf trouwens originele foto's :-) - Een linedancer vragen om een half uurtje ofzo les te komen geven op jullie feest of zelf les volgen en vervolgens je genodigden les geven. Fun verzekerd! - En waarom niet ... hier en daar enkele stroblaens ... aan de dansvloer ... geeft een beetje decor zonder er een stal van te maken ... en is handig om even op uit te blazen en dat houdt de mensen aan de dansvloer! Alvast veel succes :) Cindy