Terug naar overzicht
wij hebben het thema liefde en elke tafel krijgt in de een andere taal het woord liefde
das inderdaad wel een leuke :) merci
Je kan vanalles gebruiken: namen van albums die jullie leuk vinden, steden die je nog wil bezoeken, soorten pralines of snoepjes, kleuren, bloemsoorten, dieren, ...
Ons thema is chanel 1920. Voor onze tafelnamen gaan we een afbeelding van een chanel parfumfles vergroten en elke keer het nr gebruiken N° 1, N° 2. veel succes met de voorbereiding!
De leukste prenten van 'Liefde is...'.Misschien zijn er wel enkele die typisch voor jullie zijn?
hey , ons thema was de wereld en we hadden de 7 zeeen en de 7 continenten (wel een voorwaarde is dat je dan net 14 tafels hebt :-) ) In ieder kaartje hadden we dan wat informatie van het land of de zee gezet. groetjes sofie
Wij hadden ook de liefde is... prenten als thema. moet zeggen iedereen was hier toch wel enthousias over. Wat ik een paar maanden geleden ook heb gezien was het thema vlinders. De mensen hadden dan allemaal verschillende kleuren vlinders gemaakt, en vast gemaakt op de glazen. Een heel leuke kleurijke zaal!
Ons thema is fushia.Wij hebben op elke tafel een wit kadertje staan met fushia blad erin met "familie...", "vrienden..." op. Wij hadden ook zoveel ideeen over de tafelindeling maar op den duur werd het een getwijfel en gedoe dat we het heel simpel gaan houden. Succes!
Wij werken dus met thema vlinder en elke tafel heeft een ander (zachte) kleur vlinder
Wij reizen graag en ons thema gaat dan ook over de bestemmingen waar we geweest zijn. Voorbeeld: als mensen toekomen krijgen ze bijvoorbeeld een kaartje met hun namen op en tafel 'Parijs'. Dan op de tafel komt er een foto van mijn verloofde en ik bij de eifeltoren. Wat wij reeds gezien hebben op trouws: thema sprookjes (was een kleuterjuf), verschillende soorten wijnen (vond ik moeilijk omdat sommige namen op elkaar trekken) en liefde is (vb. foto van koppel in keuken en dan 'liefde is... samen koken').
hey vicky wat leuk idee!! en hoe ga je het dan op tafel zetten? gr stefanie