TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieve
1-9-2006
|
5-5-2006 7:32:00
Oh ja, wij trouwen op 1 september.
|
|
Dorien
9-9-2006
|
5-5-2006 8:44:02
Hallo Lieve,
wij hebben gekozen voor Starlight Events uit Edegem. Zij komen op 400 € alles inbegrepen. Hopelijk kom je snel tot een oplossing en nog veel succes verder.
groetjes, Dorien
|
|
Ann
20-5-2006
|
5-5-2006 8:58:26
jammer maar ik niet. Ik zou er niet aan mogen denken. Binnen 15 dagen (HELP) is het zover. Maar wij werken met een dj van de zaal dus die zal wel niets voorhebben (HOPELIJK).
Ik zou zeggen veel SUCCES en je zal er wel 1 vinden. (anders moet je aan je eerste keus eens vragen of hij er een andere kent)
Groeten Ann 20/5/2006
|
|
Bart
|
5-5-2006 9:57:47
Hey,
Vrijdag 1 september staat nog open in mijn kalender. Je kan me bellen 0478/342698 of mailen bartg@skynet.be voor meer info.
prijs ... 250 euro.
groeten, Bart
ps : 'omdat zijn vriendin geen verlof kan krijgen' ... hij kan zijn plaatjes niet zelf klasseren ofwa :lol:
|
|
vanessa
12-8-2006
|
5-5-2006 12:54:18
Hallo,
Jo De Roo uit Hamme kan je eens proberen. Zijn adres: Kard. Cardijnlaan (of straat) 1. Kostprijs 350 euro.
Succes nog verder!
Groetjes, Vanessa
|
|
Katrien
26-8-2009
|
5-5-2006 13:04:36
Wij hebben DJ Corona, om contact op te nemen kan je de gegevens gewoon terugvinden op hun site. Prijs die wij betalen is €350. Ze werken met verschillende DJ's, dus misschien hebben ze nog wel iemand voor 1 september...
groetjes Katrien 30/9/2006
|
|
Veerle
29-10-2005
|
5-5-2006 20:02:42
Je kan eens surfen naar djjan.be
Dat is een neef van mijn man, en elke keer als hij een feestje draait vind ik het ambiance. Hij draait op maat (dus wat jullie graag horen). Voor prijzen moet je hem eens contacteren denk ik. je vindt alle info op zijn website.
Hij woont in Zwijndrecht.
Groetjes Veerle 29/10/2005
|
|
Sarah
15-9-2007
|
5-5-2006 20:45:38
Hoi, je kan misschien Beversound eens proberen (www.beversound.be ) of Disco Soul Lover (03 755 00 69)
Ik heb met beide heel goeie ervaringen en prijs kwaliteit is ook Ok!! Succes
|
|
evy
|
7-5-2006 16:47:13
hoi, ik kan zorgen voor je trouwfeest, kijk even op www.djevy.be en contacteer me op djke@skynet.be of 0473/83.82.91
Ik speel resident in beveren, dus referenties genoeg in uw omgeving :-) kan u zelfs eens komen luisteren
|
|
kris
|
8-5-2006 15:38:25
p.s.: voor een goeie dj die al jarenlang in het vak zit (15-20 jaar) is 350 Euro de minimumprijs!
Een tip: bespaar niet op je dj!
Na het feest spreken de mensen maar van 2 dingen: 1/ het eten 2/ de ambiance-sfeer-muziek
Spijtig genoeg is er steeds meer en meer de tendens van: we organiseren een feest met alles erop en eraan, chique locatie, extravagante menu (de helft teveel!) en als er dan nog een beetje geld over is, dan zoeken we ons een (goedkope) dj, die dan niet kan draaien of die de mensen laat zitten.
Misschien iets over na te denken?
Gewoon een bemerking van een dj die al 18 jaar in vak zit.
|
|
Lieve
1-9-2006
|
8-5-2006 17:30:29
Geacht DJ die al 18 jaar in het vak zit: wij hebben een volledig low-budget feest en we kijken op ELKE euro. Bij ons dus geen chique menu of extravagante locatie. Wij betalen alles zelf en besparen waar we kunnen. Denkt u daar maar eens over na.
Lieve
|
|
Peter
|
10-5-2006 10:33:18
Dag Lieve ik zit nog maar net in het vak.
Mijn prijs is daarom zeer laag. 150€ voor de ganse avond
de datum is nog vrij meer info en referenties: http://spaces.msn.com/djkarmelietje/
groetjes Peter
|
|
1-9-2006
|
11-5-2006 7:41:32
Goedemorgen allemaal,
Bedankt voor alle reacties!
We hebben gisteren iemand geboekt voor ons feest en ik heb er een heel goed gevoel bij.
Groetjes, Lieve
|
|
|
11-5-2006 9:51:52
graag gedaan
|
|
kris
|
16-5-2006 13:26:49
Beste Lieve,
Ik had niet de bedoeling u persoonlijk aan te vallen, dit was een algemene stelling van mij op een tendens die de laaste jaren de kop opsteekt. Jullie hebben het volste recht om het low-budget te houden en ik heb zeker niks tegen low-budget feesten. Ik draai bv ook regelmatig "trouwfuiven", daar ligt de nadruk op de fuif (de muziek, de ambi) en niet op het feest-gedoe. Geen menu bv, maar gewoon om middernacht belegde broodjes. Daar spaar je ook al het één en ander uit. Ik wil iedereen hier gewoon maar waarschuwen dat er dj's zijn die voor "een appel en een ei" komen draaien en waarbij achteraf het koppel komt zeggen dat het op niks trok of dat ie niet kwam opdagen! Tja....die kans is natuurlijk veel groter hé met zo iemand. Het kan evenwel goed uitdraaien ook en dan heb je geluk. Voel je dus niet persoonlijk aangevallen. We zijn hier om elkaar te helpen en om elkaars wederervaringen te horen. Ik wens jullie veel succes toe met het feest en in jullie verdere leven en ik hoop dat het een spetterend feest zal worden! Groeten van "de dj die 18 jaar actief is". :-)
|
|
Jo
|
28-9-2006 20:57:34
Hallo, Ik ben DJ bij L&O Music and Lights en wij gaan spelen waar de mensen ons vragen. Met jullie voorgestelde budget heb je bij ons ruim voldoende. Meer details: djjovdb@telenet.be Groetjes
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|