Terug naar overzicht
Ik zou nu toch ook wel zeker gaan hoor! Ik heb mijn jurk besteld in november en die was er pas in mei. Het is wel een jurk die van een Italiaans merk, dus dat scheelt misschien wel met een ander merk...
Ik ben een half jaar op voorhand gaan kijken (december) en mijn jurk was er eind april. Ik denk dat je nu wel kan gaan kijken hoor!
Ik heb mijn jurk besteld in Oktober en in April was hij in de winkel aangekomen. Ongeveer een half jaar levertijd dus.Ik zou dus zeker al beginnen te kijken, want misschien vind je niet meteen wat je zoekt en moet je een aantal winkels doen.
hoi hoi, Ik ben in januari geweest, voor juni --> ik dacht oh es zien of er niks tussenhangt, heb nog zee van tijd...bleek dat ik maar nipt was.6maand moet je toch zeker tellen!!!
Inderdaad, ik zou zeker nu gaan kijken. Wat gebeurd is, is af hé. XDaar moet je je al niets meer van aantrekken dan...
Ik zou toch zeker gaan beginnen gaan rondkijken hoor. Ik ben een jaar op voorhand gegaan. Was mss wel iets overdreven, ik geef het toe Bridezilla in mij kwam boven... Als ik een tip mag geven, La Tiara in Antwerpen moet je zeker eens binnen springen. Betaalbare bruidsmode! Grtjs Sara
Ik ben 5 maart gaan kijken en ben m gisteren gaan passen, ze zeggen misschien een half jaar, maar als ze willen kan dat ook veel sneller!! No worries en die van mij is ook een Italiaans merk!!
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga straks al eens een keer bellen naar Liliane Claes. Ik woon in herentals , dus het is niet zo ver. Ik heb wel al in men hoofd wat ik juist voor kleed wil. groetjes
Ik trouw op 23 juli en heb mijn jurk op 21 februari besteld. Wel een klein winkeltje, dus misschien dat je bij grotere winkels meer klanten hebt en dus meer tijd moet rekenen? Groetjes,Filipa
Ik heb gisteren gebeld naar Liliane Claes voor een afspraak. Ik mag op vrijdag 10 juli langskomen. groetjes