Terug naar overzicht
Wij zijn ook van plan om dit tijdens de viering te doen, maar over de muziek hebben we nog niet echt nagedacht. Ik ga hier ook een beetje meevolgen, zodat ik hopelijk wat ideetjes kan opdoen :-)Mag ik vragen of je ook een cadeautje hebt en wat dat juist is? We geraken er maar niet uit! Groetjes
Bij de viering als laatste voorbeden bedanken we onze ouders en dan komt er muziek dat gaat wss bedankt lieve ouders zijn maar daar zijn we nog niet uit..Dan gaan ik en mijn man :-) bloemen geven aan onze mama's en mijn papa krijgt een bongo bon voor een weekendje weg.Mijn vriend kent zijn papa niet maar zijn mama heeft ene vriend dus krijgen zij ook zo een bon.
Dag, Vrijdag naar een viering geweest van een vriendin en daar draaide ze het liedje van Vader Abraham met bedankt lieve ouders..speciaal voor de ouders....
In de kerk hadden wij enkel een bedankingstekst en 's avonds op het feest kregen ze dan een cadeautje na de speech.
Op de trouw van mijn broer hadden ze een huis vol liefde van clouseau, vond ik ook wel toepasselijk.