Terug naar overzicht
Hoi Elke, Buttons vind ik een heel goed idee. Past inderdaad overal op en is goed herkenbaar. Misschien een van de volgende zinnen (gevonden op internet)? Ik heb niet veel verbeelding momenteel ook niet... - Beter 1 biertje in je hand, dan tien op de grond.- I only drink to make you interesting- Oost west, dorst gelest Hopelijk hebben anderen ook nog ideeën!
Hei, zou ik eventueel eens mogen vragen waar je zulke buttons haalt waar je zelf een tekst op kan zetten of met leuke teksten op?Ben nog op zoek naar zoiets om smorgens voor de suite en heb niet echt een idee waar ik dat moet zoeken, t is ook maar een kleine hoeveelheid die ik nodig heb Alvast bedanktSarah
Hoi Elke, Leuk idee ... je kan er misschien gewoon een tekening van een glas bier ofzo opzetten? Als je met tekst werkt zal je grote buttons nodig hebben om het leesbaar te houden. @Sarah; ik heb de mijne ooit besteld bij Igopost ... dit zijn witte buttons met blanco papiertjes bij, die je er dus zelf moet insteken. Hoe groot moeten ze zijn? Ik heb hier nog een heel deel liggen van 3,5cm diameter. Als je wil stuur ik er een aantal op. Groetjes, Cindy
Beste Sarah Ik had ook maar een kleine hoeveelheid nodig en heb deze besteld via: http://www.budget-buttons.be/Wordpress/ Je kan je eigen ontwerp maken en dit doormailen. Als je een grotere hoeveelheid buttons nodig hebt, kan je het buttonmachientje ook huren... Succes ermee... Groetjes