Nu Online
Momenteel zijn er 293 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

button obers

29-5-2011 21:14:18
Hey allemaal...

Wij geven een groot tuinfeest. Het eten is volledig uitbesteed maar voor de drank hebben we vrienden van mijn ouders ingeschakeld.
We hebben hen geen dresscode opgelegd. Nu was ik aan het zoeken naar een herkenningsmiddel voor onze gasten. Zelf dacht ik aan buttons in de trend van onze uitnodiging.

Iemand een leuk zinnetje voor op de button? Iets met drank of dorst... ik heb echt geen inspiratie voor het moment.

Andere ideeën zijn natuurlijk ook welkom. Liefst wel budgetvriendelijk .

Alvast bedankt...

Elke
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 543

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik29-5-2011 21:21:26

Hoi Elke,

Buttons vind ik een heel goed idee. Past inderdaad overal op en is goed herkenbaar.
Misschien een van de volgende zinnen (gevonden op internet)? Ik heb niet veel verbeelding momenteel ook niet...

- Beter 1 biertje in je hand, dan tien op de grond.
- I only drink to make you interesting
- Oost west, dorst gelest

Hopelijk hebben anderen ook nog ideeën!

Sarah
2-7-2011
 Meld misbruik29-5-2011 21:44:59

Hei,
zou ik eventueel eens mogen vragen waar je zulke buttons haalt waar je zelf een tekst op kan zetten of met leuke teksten op?
Ben nog op zoek naar zoiets om smorgens voor de suite en heb niet echt een idee waar ik dat moet zoeken, t is ook maar een kleine hoeveelheid die ik nodig heb

Alvast bedankt
Sarah

Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik29-5-2011 21:59:45

Hoi Elke,

Leuk idee ... je kan er misschien gewoon een tekening van een glas bier ofzo opzetten?
Als je met tekst werkt zal je grote buttons nodig hebben om het leesbaar te houden.

@Sarah; ik heb de mijne ooit besteld bij Igopost ... dit zijn witte buttons met blanco papiertjes bij, die je er dus zelf moet insteken. Hoe groot moeten ze zijn? Ik heb hier nog een heel deel liggen van 3,5cm diameter. Als je wil stuur ik er een aantal op.

Groetjes,
Cindy

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik29-5-2011 22:16:23

Beste Sarah

Ik had ook maar een kleine hoeveelheid nodig en heb deze besteld via:
http://www.budget-buttons.be/Wordpress/

Je kan je eigen ontwerp maken en dit doormailen. Als je een grotere hoeveelheid buttons nodig hebt, kan je het buttonmachientje ook huren...

Succes ermee...
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...