Terug naar overzicht
hehe laat u eens goed gaan zou ik zeggen.bij ons is het nog 8 daagjes .. tof éh ... ik zie er echt al naar uit .. al die voorbereidingen.. het mag gedaan zijn ...Heb er eigenlijk nog nooit van wakker gelegen. af en toe wel eens van gedroomd. maar ik ben er vrij zeker van dat alles in orde is of toch bijna alles ...van't weekend de misboekjes kopieren en plooien se .. tafelindeling doorsturen naar zaal, openingsdansliedje naar DJ en dan zijn we er bijna ..en het weer ziet er tot nu toe ook al neit heel slecht uit!!!voor diegenen die willen: 13 mei 2006 om 10.45u in de kerk van Terhagen (kardinaal cardijnlaan)GroetjesMieke
Ann,Ik kan me best voorstellen dat je zenuwachtig bent. Maar wel leuk zenuwachtig. Ik hoop dat je schitterend weer zal hebben zoals nu. Geniet er toch maar van. groetjes Kelly25:08:2006
Hier nog eentje die nog 15 dagen te gaan heeft. Qua zenuwen valt het hier nog mee, maar dat zal nog wel komen!Groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen!Isabelle*
Hey naamgenoot,Bij mij nog 14daagjes dus juist de dag voor jou. Ben nog niet echt zenuwachtig maar heb wel constant het gevoel dat ik vanalles vergeet.GroetjesAnn
Begrijp je stressie gevoel hoor! Wij trouwen ook op 20 mei en kzit er continu aan te denken. Heb ik niets vergeten? Zal alles in goede banen vallen? Zal ik niet te emotioneel zijn?Nu ja, proberen te vergeten en genieten hé. Bij ons loopt ook het een en ander spaak. Mijn toekomstige moet nu onverwachts nog naart ziekenhuis, mijn schoonpapa zal in rolstoel naar trouw komen, oma ziek, ... noem maar op.Alvast veel succes den 20e mei, maak er een prachtige dag van!Groetjes, Kimberly20.05.2006