Terug naar overzicht
Dat klinkt als een geweldige dag, proficiat! Echt origineel met die paardentram! En je moet je niet inhouden om een fotootje te plaatsen, je kent ons hé
super gefeliciteert krijg kippevel bij het lezen alleen al hoop dat mijn dag net zo vlot en emotioneel verloopt grts :-)
Hey mevrouw Verschueren :o) Een dikke proficiat met jullie geweldige dag! Fijn dat jullie er enorm van genoten hebben! Wij hebben afgelopen zaterdag ook een idee gekregen van onze feestzaal (er was een huwelijksfeest in ongeveer dezelfde stijl) En ik moet zeggen, ik kreeg al kriebels in mijn buik! SPANNEND! Geniet van je ventje! Knuffel Melissa
Hallo, Een heel dikke proficiat! Was de getuige toevallig Angel :-) Ik ken Angel van aartselaar Bbc, en ik zie aan je nieuwe naam, dat je man ook op Aartselaar heeft gespeeld. Groetjes
Hey Wendy!Keileuk verslagje, een hele dikke proficiat gewenst!!!!Is het gelukt met je vlinders???? :-) xxxx
Hey, Super verslag!! Heel leuk om te lezen... Alvast heel veel geluk samen!!! Heel leuk jou belley dance act... zou dit ook heel graag doen (maar weet niet of ik dit durf).Doe dit zelf nog maar 2jaar (volgend jaar mijn derde jaar....) en zou dan wel alleen zijn.... Super!! Veel groetjes Ellen
Klinkt heeeel sprookjesachtig :) !! En een heel dikke proficiat!!
Hey allemaal, Merci voor de lieve wensen. Ik zal zeker een fototje plaatsen van zodra ik fotokes van de fotograaf heb gekregen. @ Jessica: de getuige was idd Angel. Dus als ge hem tegenkomt, hihi, moogt ge hem gerust vragen of hij zijn pas wel bij heeft. Mijne man heeft idd een tijdje bij Aartselaar gespeeld, nu bij 4Events Brasschaat. @ Bruidje: met de vlinders is geweldig mooi gelukt. Iedereen vond het echt wel orgineel! @ Ellen: Bellydance act moet je zeker doen. We hebben er kei leuke comentaren opgekregen. Ik zit trouwens ook nog maar in mijn derde jaar. En als je iets fout doet, niemand dat er iets van merkt hoor!! groetjes Wendy