Nu Online
Momenteel zijn er 587 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

28 mei 2011: verslagje van onze mooie dag

29-5-2011 23:02:52
Sinds gisteren mag ik me dan eindelijk officieel mevrouw Verschueren noemen!
Het was een dag of nooit meer te vergeten.

Om half 7 liep onze wekker af. Mijn mama was bij mij blijven slapen.
Alle ja "slapen". Ik had ons huwelijk 's nachts al een tiental keren meegemaakt (maar niet zo mooi als de echte versie).
Opstaan, douche en een klein ontbijtje.
En toen stond de kapster al aan de deur.
Erika Waumans (van hiet opt forum) heeft er echt een heel mooi bruidskapsel van gemaakt.
Het is heel de dag perfect blijven zitten en volgens iedereen was het gewoon prachtig!!
Dikke aanrader dus!!!
Ondertussen waren mijn schoonzusje (voor de make up) en de fotograaf ook al gearriveerd.
Om half 10 kreeg ik het berichtje van mijn man zijn getuige: "we zijn vertrokken met de paardentram".
Dus nog een half uurtje ongeduldig afwachten, want ondertussen was ik ook al volledig aangekleed.
Mijn lieve mama had zo de bibber van de zenuwen en de emoties, gelukkig had ik gewoon een ritssluiting (anders was het niet goedgekomen denk ik ).
Ik stond gewoon te trillen op mijn benen toen ik het hoefgetrappel hoorde int straat.
We hadden een paardentram (dubbeldekker) van Kerba. Als paardengek kon dit echt niet aan ons huwelijk ontbreken.
Het duurde precies zo gigantisch lang, voor dat mijn man eindelijk op die bel duuwde.
Toen ik de deur open deed, kwamen de traantjes al in mijn ogen. Mijn ventje zag er gewoon ongelooflijk knap uit.
Hij had ook een prachtig bruidsboeketje bij. (had ik eigenlijk zelf gekozen) Het was een boeketje met namaakbloemen van Indigo Daisy uit Engeland. We hadden ook een mini versie voor ons bruidsmeisje. Ze was er zo blij mee!!
Heel de straat stond toe te kijken hoe we een uurtje laten met de paardentram richting van het districtshuis vertrokken.
Echt zalig om zo door de gemeente te rijden met een paardentram, echt iedereen komt buiten staan om te kijken en iedereen begint spontaan te zwaaien naar u.
Het districtshuis zelf heeft een 20 tal minuten geduurd. Alle ja. De ceremonie zelf was op 5 minuten afgehandeld. Maar de getuige van mijn man was zijn identiteitskaart vergeten aan de vertrekhalte van de paardentram. Gelukkig waren er ook een aantal mensen met de auto, zodat we gauw verder konden nadat hij zijn ID was gaan halen. Geloof mij: hij gaat het nog dikwijls mogen horen!!!!
Daarna zijn we verder gereden met de paardentram naar een rustig plekje om te picnicken.
En voor enkele mooie groepsfoto's met de paardentram op de achtergrond.
Om 13uur was het dan onze huwelijksviering in zaal de Dry Claveren in Zandvliet.
Enkele vrienden hadden het zaaltje echt prachtig mooi aangekleed.
We hadden de viering samen met Ulrike van het UVV antwerpen in elkaar gestoken.
Het was echt zo persoonlijk en super emotioneel (ben echt aant wenen geweest).
De trouwbelofte voorlezen was echt niet zo simpel (hoewel ik echt een heel mooie trouwbelofte had voorbereid).
Gelukkig kende ik ze vanbuiten. Want door de tranen in mijn ogen, kon ik geen letter meer lezen van wat op het papier stond.
Iedereen was zo overdonderd door de viering. Ene tip: NIET naar uw mama kijken. Die van mij zat er met tranen in haar ogen en toen kon ik mij ook echt niet meer inhouden hoor.
Vervolgens zijn we foto's gaan nemen in het Arboretum in Kalmthout. De kalmthoutse heide was opeens geen optie meer (jammer genoeg). Ben echt zo benieuwd naar de foto's. Onze fotograaf gaat eerst een selectie maken voor hij ze doorstuurt. Na de foto's in het Arboretum had hij al over de 2000 foto's.
Ons avondfeest ging dan door in "De schuur" in Nieuwmoer. 's Woensdag hadden we te horen gekregen dat onze traiteur ons feest had afgebeld. Gelukkig was de neef van de eigenaares ondertussen afgestudeerd als traiteur en heeft niemand iets gemerkt hiervan. Het eten was gewoon super lekker. Rond 21uur is er nog een hoop volk bijgekomen voor het dessertenbuffet en fuif. Als DJ hadden we Rik van Discovideo. Ook een super aanrader, heel veel complimenten gehad over de DJ! De dansvloer is dan ook nooit leeg geweest. Hij heeft ook onze openingsdans "Underneath your clothes" van Shakira gefilmd. Ben wel benieuwd naart filmke. Daarna ist feestje losgebarsten. Rond half 1 hebben we dan samen met mijn dansgroep een buikdansnummertje opgevoerd. Zaaalig leuke comentaren over gekregen, ik heb er dan ook geweldig van genoten.
Als afsluiter van ons geweldige dag hebben we onze openingsdans nog eens herhaald met alle overgebleven aanwezige in een grote cirkel rondom ons.
Tip aan iedereen: geniet enorm van jullie dag, want hij is voorbij voor je het goed en wel beseft!!

groetjes
mevrouw Verschueren

Wendy
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1261

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik29-5-2011 23:14:39

Dat klinkt als een geweldige dag, proficiat! Echt origineel met die paardentram!
En je moet je niet inhouden om een fotootje te plaatsen, je kent ons hé

tatiana
10-10-2020
 Meld misbruik30-5-2011 6:29:12

super gefeliciteert krijg kippevel bij het lezen alleen al hoop dat mijn dag net zo vlot en emotioneel verloopt
grts :-)

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik30-5-2011 8:36:36

Hey mevrouw Verschueren :o)

Een dikke proficiat met jullie geweldige dag! Fijn dat jullie er enorm van genoten hebben!
Wij hebben afgelopen zaterdag ook een idee gekregen van onze feestzaal (er was een huwelijksfeest in ongeveer dezelfde stijl) En ik moet zeggen, ik kreeg al kriebels in mijn buik! SPANNEND!

Geniet van je ventje!

Knuffel
Melissa

Jessica
26-5-2012
 Meld misbruik30-5-2011 8:58:41

Hallo,

Een heel dikke proficiat! Was de getuige toevallig Angel :-)

Ik ken Angel van aartselaar Bbc, en ik zie aan je nieuwe naam, dat je man ook op Aartselaar heeft gespeeld.

Groetjes

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik30-5-2011 9:41:00

Hey Wendy!
Keileuk verslagje, een hele dikke proficiat gewenst!!!!
Is het gelukt met je vlinders???? :-) xxxx

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik30-5-2011 9:52:27

Hey,

Super verslag!! Heel leuk om te lezen...

Alvast heel veel geluk samen!!!

Heel leuk jou belley dance act... zou dit ook heel graag doen (maar weet niet of ik dit durf).
Doe dit zelf nog maar 2jaar (volgend jaar mijn derde jaar....) en zou dan wel alleen zijn....

Super!!

Veel groetjes Ellen

Selena
18-6-2011
 Meld misbruik30-5-2011 9:53:26

Klinkt heeeel sprookjesachtig :) !!
En een heel dikke proficiat!!

Wendy
28-5-2011
 Meld misbruik30-5-2011 13:49:48

Hey allemaal,

Merci voor de lieve wensen.
Ik zal zeker een fototje plaatsen van zodra ik fotokes van de fotograaf heb gekregen.
@ Jessica: de getuige was idd Angel. Dus als ge hem tegenkomt, hihi, moogt ge hem gerust vragen of hij zijn pas wel bij heeft. Mijne man heeft idd een tijdje bij Aartselaar gespeeld, nu bij 4Events Brasschaat.
@ Bruidje: met de vlinders is geweldig mooi gelukt. Iedereen vond het echt wel orgineel!
@ Ellen: Bellydance act moet je zeker doen. We hebben er kei leuke comentaren opgekregen. Ik zit trouwens ook nog maar in mijn derde jaar. En als je iets fout doet, niemand dat er iets van merkt hoor!!

groetjes
Wendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info