Terug naar overzicht
Hoi Tatiana, Proficiat met je trouwplannen! Je gaat hier nog veel van opsteken!Een DJ in de Kempen ken ik niet echt, maar misschien heb je bij iemand anders hier meer geluk! Groetjes,Filipa
Hoi Jana, ik breng woensdag een lijst mee van diegene die ik allemaal wou bellen. :-) Wij hebben uiteindelijk iemand van Westerlo via via gevonden maar je kan hem horen op ons feest hé :-) groetjes
16/6/2012 zal een mooie dag worden...hier nog een bruidje die dan trouwt en ook van de Kempen is ! Onze DJ is niet van de Kempen maar van het verre Wetteren (waar we het toch altijd gaan zoeken ... onze zangeres voor tijdens de viering is ook van ginder (toevallig) ). Maar hij is heel schappelijk qua prijs, vond het niet erg om te werken met de installatie van de feestzaal (die moesten wij er verplicht bijnemen)...en hij brengt ook nog wat extra materiaal van zichzelf mee moest het nodig zijn.We hebben een verkennend gesprek gehad bij hem thuis (hebben er ineens een tripje 'wetteren' van gemaakt, want daarna zijn we doorgereden naar onze zangeres)...en dat gesprek verliep super...hij zat volledig op onze golflengte qua muziekgenres. Onze DJ: DJ PartySound Veel succes met het verder plannen en ideetjes opdoen...hier ga je echt massa's info vinden! Lieve groetjes Chantal
Dag Tatiana, Ben van Zoersel, midden in de kempen dus.25 jaar passie in muziek in alle stijlen, van quickstep over de nieuwste dancetrends tot een wals.Wil je meer info dan stuur ik U graag mijn folder voor een eerste kenninmaking. mvg,partydelight@skynet.be
hey chantal ik lees dat je ook van deze kanten bent ik woon hier nog maar een 6 tal jaren dus ken hier niet zoveel waar doe jij je feest en andere zoals locatie foto's enz...alle tips en ideetjes zijn nog welkom hoor ligt nog niets vast zoals u kunt lezen ga ik bij ons penny ook langst kan ik ook wat bekijken :-) en aan de dj's die al gereageert hebben ga zeker jullie site's eens bekijken alvast bedankt voor de reactie's doet me deugt te lezen dat er direct reactie's komen is geruststellend :-)) grts tatiana