Nu Online
Momenteel zijn er 284 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

- Vrijdag 13/07/2012 -

30-5-2011 8:48:08
Vrijdag de 13de van de 7e maand, 2012 wordt onze geluksdag!!
Zaterdag zijn we naar het Kasteel geweest waar wij ons trouwfeest willen geven...
We kregen enkele datums die nog vrij waren, en vrijdag de 13de heeft wel iets vonden we!
Daarom, een optie genomen en vandaag langsgaan bij de pastoor!

- Kasteel Oudeberg op de Muur van Geraardsbergen - deze wordt het! Want ja, hij heeft mij de vraag gesteld bovenop de Muur van Geraardsbergen <3
en nu, aftellen maar!

Tina
13-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 569

nancy
20-7-2012
 Meld misbruik30-5-2011 11:57:25

hey tina , ik kom jullie eerst en vooral ne dikke proficiat wensen ,
en jullie veel succes toewensen met jullie voorbereidingen ik ben zelf ook een bruidje dat trouwd in 2012 :)
dus ik kom je heel veel geluk en succes toewensen met jullie voorbereidingen

grtz nanske

Tina
13-7-2012
 Meld misbruik30-5-2011 13:08:36

Hey Nancy, dank je wel!
Voor jullie ook een dikke proficiat!
Jullie trouwen een weekje na ons, héél veel geluk samen!

groetjes van een ander bruidje ;-)

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik30-9-2011 10:20:52

Hey Tina,

alleszinds proficiat met jullie toekomstige huwelijk! Het aftellen kan al beginnen voor jullie! Ikzelf ben een bruidje dat trouwt op 22/09/2012 en ons feest gaat ook door in Kasteel Oudeberg te Geraardsbergen. Mocht je 'tips and tricks' of opmerkingen om op voorhand rekening mee te houden, hebben ivm de feestzaal dan zijn die altijd meer dan welkom!

Vrijdag de 13de? ....
Da getuigt van lef! Maar is -naar voorbeelden die ik ken- wel een garantie op succes!!

Groetjes,
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...