Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

50 dagen

30-5-2011 9:09:17
50 dagen geleden konden we woehoe onder de 100 dagen posten, nu zitten we aan "nog" maar 50.
Ik weet dat het grootste deel inorde is maar heb zo een gevoel dat ik precies heel wat aan't vergeten ben of zou dit normaal zijn :-)) Kijk er op zich wel naar uit en langs de andere kant het gaat precies allemaal zo vlug voorbij zijn?
en we tellen af en af...

Penny
20-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 358

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik30-5-2011 9:13:29

Hoi Penny,

Bij ons dus nog 53 dagen :o) Spannend hé!!!
Ik heb ook het gevoel dat ik vanalles aan het vergeten ben... je bent dus niet de enige hihi...
Als je wilt kunnen we vergelijken waar we zitten, wat we al gedaan hebben en wat we nog moeten doen?

Groetjes,
Filipa

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik30-5-2011 9:23:30

Goh op zich dat ik kan bedenken:
heb op 11 juni mijn proef voor haar & make up en heb nog altijd geen idee wat ik wil :-)
moet nog gaan zien voorr kleren voor mijn zoon
de hapjes voor de receptie nog bestellen en drank halen voor thuis
bloemen bestellen & boeket
enveloppedoos maken, ja dat komt er maar niet van heb alles in huis maar eraan beginnen :-)
en voor de rest is het reserve dingen inpakken en klaar zetten

peins dat het dat zowat is dat ik nog moet doen...
al heb ik het gevoel dat ik wel dingen vergeet :-)

groetjes

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik30-5-2011 9:34:59

Goh Penny, ik heb toch nog meer te doen dan jij hoor :-)
Voor jouw kapsel zou je kunnen kijken op projectwedding.com? Daar hebben ze veel mooie kapsels... maar ik dacht dat je al gekozen had (voor een half opgestoken, zoals het mijne)? ;-)
Ik heb het volgende lijstje en ik denk dat ik toch nog dingen vergeet:

- decoratie voor aan het huis kiezen en kopen (balonnen, misschien rode loper, etc.)

- lintjes en overige deco voor aan de auto (ik bedoel hiermee, de lintjes voor aan de antenne/spiegel/deurhendel en dan misschien nog iets speciaals voor op ons eigen auto

- champagne glazen (wegwerp) en cava flessen, cola en fruitsap, koffietassen (voor 's morgens, als de suite bij ons thuis samenkomt)

- hapjes voor s'morgens: beslissen (idem)

- gastenboek: bestellen

- kader voor aan gastenboek met pen? (blokker, casa, etc)

- hartvormige lolly's + plastieke doorzichtige zakjes AVA + gekleurde snoep (voor de kindjes aan de kerk)

- naamkaartjes (voor aan tafel)

- mandje/doosje bedankjes (wrs. gaat het een mooi dienblad worden)

- kaartjes voor aan bedankjes (afdrukken)

- bedankingen getuigen (gegraveerde pen vistaprint + mooi doosje vinden)

- bedankingen ouders en grootouders (roosjes in de kerk?) + fotokader met gedicht waar ze achteraf een foto in kunnen plaatsen?

- bedanking Eddy (pastoor) en bedanking kosteres (Eddy: speciale fles porto uit Portugal + kosteres: nog over nadenken) - n.b.: de kosteres legt bij ons de bloemen in de kerk klaar, mooi en heel goedkoop!!!

- misboekjes drukken (wachten op laatste goedkeuring pastoor)

- kleren Senne (bij Folieke gaan kijken)

- huwelijkskaars (kaarskesprocessie?)

- materiaal kopen voor juweeltjes (bestellen via internet)
- schoenen passen onder jurk + lingerie kiezen (bij 1e pas in bruidswinkel, aan het wachten op haar e-mail dat mijn jurk is aangekomen)

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik30-5-2011 9:43:23

Heb ik van het begin grappig gevonden dat jullie ook een kidnje in de familie hebben die Senne noemt :-) Mijn petekindje (7 maanden) noemt ook Senne :-))

Ja dat kapsel wel dat van jouw is idd de keuze maar ik heb maar schrik als het echt warm gaat zijn dat het haar in mijn nek te warm gaat zijn daarom dacht ik mss toch allemaal opsteken. Tom ziet liever los maar ik denk dat het te warm gaat zijn. Maar we hebben 2 fotoshoots dus kan 2 kapsels kiezen hé. Bah ben daar totaal nog niet uit en het wordt stillekens aan tijd.

Ja alle materialen voor de zaalaankleding en thuis en auto moet ik ook nog gaan halen maar weet wat en waar dus is enkel gaan kopen.
En de kinderen hun cadeautje moet ik nog bestellen maar weet ook wat dat is is enkel eens de tijid nemen om de dingen te bestellen :-)

Succes met jouw voorbereidingen nog!

Debbie
16-7-2011
 Meld misbruik30-5-2011 10:17:17

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die nog zoveel moet doen! Ik ben ook in paniek aan het geraken dat ik teveel ga vergeten en nog zoveel kleine dingen moet doen. Maar nu ben ik weer even gerust!
Veel succes nog!

Erika
23-7-2011
 Meld misbruik30-5-2011 11:15:43

Hier hetzelfde! Ook nog 53 dagen op de teller zoals Filipa en ik heb het gevoel dat er nog zoveel moet gebeuren! Maar als ik nu zie dat ik niet alleen ben, voel ik me toch wel wat gerust gesteld hoor.
Nog veel succes met jullie voorbereidingen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...