Terug naar overzicht
Hey Debbie Je kan mailen en bellen naar Roger Vanhoudt.email: roger.vanhoudt@pandora.be of bellen op de nrs; 0477.44.59.11 of 011.42.66.34met als vermelding uw naam, adres, trouwdatum en je tel nr. :) veel succes!
Oké, bedankt!
Hoi Debbie, normaal gezien vragen ze dit wanneer je in ondertrouw gaat bij de gemeente. Hebben ze dat bij jou niet gedaan? Check zeker volgende week ;-). Dan sta ik erin!!
Hey Melodie, Nee, daar hebben ze niks van gezegd. Of ik heb het niet onthouden ;-)Ik ga zeker kijken volgende week, is wekelijkse traditie! Ik ben benieuwd!Ben je er klaar voor? Groetjes!
Normaal krijg je een document waar al de gegevens opstaan :)ma nu heb je al die gegevens :) Enjoy!!
Die gegevens zijn afhankelijk van je woonplaats in Limburg. Zo hebben wij een andere persoon. Ik heb een algemeen e-mailadres waar je naar moet mailen maar heb dat niet direct bij de hand. Staat op dinsdag ook altijd in het goednieuwskrantje zelf...
Gewoon een mailtje sturen naar goednieuwskrant@concentra.beJe krijgt een bevestigingsmail terug.
hoi hoi bij ons hebben ze dat ook gevraagd op het gemeentehuis bij de ondertrouw als je foto in de goednieuws krant mag krijg je de krant een maand gratis :) groetjes zouhra