Terug naar overzicht
eerste reactie oh nee! tweede reactie: we duimen dubbel en dik voor je succes!
Oei, das wel minder! We duimen allemaal heel veel dat je niet vol vlekjes moet trouwen!!
thumb thumb thumbing!!
we duimen hier ook al voor je dat dat niet gebeurt meid! xXx
<goh meiske toch, Ik duim duim duim, echt waar. Kan het misschien uitslag van de zon zijn of zo?
Toitoitoi dat het inderdaad één van de laatste 2 mogelijkheden is. Als je het al gehad hebt, zien ze dat dan niet in je bloed? Misschien je bloed eens laten controleren? Groetjes, Kathleen
ik heb daarnet aant googlen geweest.Blijkbaar zijn de windpokken een lid van de herpesfamilie. Ikzelf ben héél vatbaar voor koortsblaasjes, dus ik ben ondertussen al 14 dagen prevetief iets aant innemen daar tegen. Nu las ik dat ze dat medicijn soms ook aan volwassenen geven met windpokken. Ikke naar mijn apotheek gebeld: en idd, dat zo dat tegen kunnen houden! Dus zekere voor onzekere de apotheek zei dat ik beter nu iedere dag 3x een heel pilleke pak in plaats van 3x een half! Laten we hopen dat het zo tegen gehouden wordt!
Ik duim mee! Leve google :-) Goh echt, dat ze dan maandag ofzo maar komen (liever niet natuurlijk!); maar niet voor zaterdag. Wel supergoed dat je toch iets preventief kan doen! Hopelijk is het bij jullie zoontje ook al wat minder erg tegen zaterdag. Duimen maar!
Oh Kelly, wat een geluk dat je die pilletjes aan het nemen bent! hopelijk werkt het, of beter nog, is het niet nodig. Ik duim alleszins dat je er zaterdag stralend en vlekkeloos uitziet :-) Is je zoontje al een beetje beter? liefs -x-
De windpokken zijn wel aant uitdrogen. Maar weg gaan die nooit zijn he tegen zaterdag Heeft gisteren en vannacht wel over de 39 graden koorts gehad. Hopelijk vandaag beter. Is bij mijn mama nu...