Nu Online
Momenteel zijn er 240 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress stress stress

30-5-2011 11:53:16
man man man,
het is echt niet meer te doen nu...

ik krijg aanvallen van stress met vragen zoals:

hebben we wel genoeg tijd, komen de mense en mijn bruidegom nie te snel na een
is de openingsdans nie te laat
wa als geen goei weer is

etc etc
de eerst nachtmerrie is ook een feit...
over kapper die te laat was, en tkon nie meer geregeld en alles liep int honder
brrrrrrrrr
kdacht da het mij nie ging gebeure

daarbij komt dat ik van job aant verandere ben en hier men twee laatste weke draai,
maar ik moet dus men energie daar volop insteke, terwijl men energie eigenlijk naar trouw wil gaan

phuh phuh, ik loop letterlijk tegen de muren op!

evy
18-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 660

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik30-5-2011 12:02:40

Ik ken dat probleem maar al te goed, ik had net hetzelfde voor (nieuw huis met verbouwingen, nieuw werk en dan nog eens voorbereidingen voor ons dagje).

Bij mij was het wel over op de dag zelf, dus hopelijk is dat bij jou ook!

Nog veel sterkte, het komt wel goed!

evy
18-6-2011
 Meld misbruik30-5-2011 12:48:21

ey ey, ja ik probeer in de weekends zo veel mogelijk dinge te doen zoals dagplanning,zodat alles heel concreet is en we niks vergeten
de planning loopt

maar tis zo wa ge nie in de hand hebt, en op een of andere manier toch hopeloze stress
khoop idd dat dag zelf ik kan loslaten!

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik30-5-2011 13:01:00

ik heb nu nog een chance dat er mensen rond mij zijn die mij terug op de grond zetten en die me helpen.
Ik wil voor iedereen goed doen , but in the end is dat onmogelijk !
en toch kank er nog nie geheel mee leven.
heb dus ook stress!!

Selena
18-6-2011
 Meld misbruik30-5-2011 14:36:40

Hey!

Het is heel normaal da we zenuwen hebben, zo dicht bij de trouw... ma stressen helpt helemaal niet :) dat heb ik mogen leren tijdens de voorbereidingen. Bij ons is er ook nog heel wat te doen, ma je kan alles niet tegelijk. Dus elke dag iets ... Gelukkig is mijn verloofde helemaal down to earth om mij kalmte te geven :). Mannen hebben er precies helemaal geen last van!!
Aanrader; schrijf alles op (belangrijkste eerst) en voer ze stap voor stap uit. Als je je lijst ziet uitdunnen ga je een beter gevoel hebben!

Veel succes!

evy
18-6-2011
 Meld misbruik30-5-2011 15:04:32

hm, die planning is er voorlopig idd al!
maar kmaak me zorge over zake die ik nie in hand heb
ik ben dan ook stresskip
die van mij is idd ook down to earth al maakt die zich over bep facette ookw el zorge, ma geeft em et nie te kenne

mja, ge denkt dan zo aan dinge en ge kunt ze nie altij neerschrijve
en pfff
ochja, stress gewoon, kzal er moete mee leve
da dees twee weke ma heel vlottekes gaan want, zo ist geen doen....

grtjes en merci

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...