Terug naar overzicht
Ik vind dit alvast heel goed verwoord! Moest ik dit lezen, zou het mij direct duidelijk zijn dat er geen volledige maaltijd voorzien wordt!
ik vind dit ook wel duidelijk. 1 kleine tip : de "t" vooraan t kwadraat moet geen hoofdletter zijn. het is eigenlijk een afkorting van het en is dan 't een kleine letter ipv hoofdletter gaat ook makkelijker lezen en mooier ogen is maar gewoon ter info hihi
@ Ci, Merciekes al direct aangepast en het oogt idd veel beter was daar zelf al over aan het twijfelen :)
Dat is goed verwoord hoor. Duidelijk voor iedereen!
Ik vind het zelf ook heel goed hoor. Ik zou in dat geval geen dansfeest verwachten. Groetjes en nog succes met de voorbereidingen! xXx
Idd, zeer duidelijk en leuk verwoord!
Bij ons gaat het ook zo worden, nu had ik als tekst dit in gedachten met de bedoeling dat ze warme hapjes krijgen en een dessertenbuffet.Of gaan ze dan idd denken dat ze een volledige maaltijd krijgen? U bent vanaf 20.00 uur van harte welkom om een hapje te eten en een glaasje te drinkenen samen met ons op een goede toekomst te klinken.
U bent vanaf 20.00 uur van harte welkom om een hapje te eten en een glaasje te drinken en samen met ons op een goede toekomst te klinken. Tekst kwam er nogal raar op
Blijkbaar krijg ik het niet veranderd, sorry, hopelijk kunnen jullie het lezen
@ lesley: ik denk dat dit wel voor verwarring kan zorgen, gezien het uur en de vermelding 'een hapje eten' zou ik mss dan wel echt een maagvullend 'diner' verwachten. Ik zou dan denken dat ' een hapje eten' eerder figuurlijk bedoeld is, om niet weer eens te moeten zeggen 'avondfeest' of 'diner'. Als de meesten op de hoogte zijn van jullie concept kan je het mss wel zo laten, anders zou ik het precies aanpassen...
@Emily: bedankt voor je mening.Nu denk ik er wel juist aan dat erboven wel de vermelding staat dat ze uitgenodigd zijn op ons dansfeest en dan het adres, dus mss kan ik het dan wel zo laten staan?Allé, ik veronderstel toch dat ze het dan door hebben dat het eerder een fuif gaat zijn Ik ga er dan voor de mensen die ook in de dag uitgenodigd zijn gewoon een apart kaartje bijsteken vermits wij gaan eten op een andere locatie.