Terug naar overzicht
Hoi Inge,Wij gaan waarschijnlijk onze foto's in het provinciaal domein in Kessel-lo laten nemen. Wij hebben al 2 kindjes en dan lijkt ons dit (en de fotografe) een leuk idee. Verder hadden we het Begijnhof in Leuven nog. Dit zouden we allemaal in de voormiddag doen en voor de namiddag hadden we (ik moet er nog wel naar gaan kijken) in Boortmeerbeek aan het oude station (daar gaan ze dit weekend graffiti op de muren spuiten). We hebben dan ook nog de luchthaven van Melsbroek bij de C130's, maar de man van onze fotografe is daar piloot en die kon dat voor ons regelen. Een binnenlocatie hebben we nog niet echt, maar gaan daar ook nog wel naar op zoek. Dus als je zelf iets moest weten, dan mag je het me altijd laten weten. Veel succes,Groetjes,Eva
Dag Inge,Wij wonen in Leuven en zijn zelf amateur-fotografen. Een heel mooie locatie vind ik het provinciehuis. We hebben daar zelf al wat foto's gemaakt (buiten) en die zijn heel goed meegevallen. Ik heb er ook al koppels binnen zien foto's maken, maar 'k denk wel dat je dat moet aanvragen. Voor de rest is de volledige stationsomgeving ook wel de moeite. Of de stadsbibliotheek? Of Sportplaza? M'n schoonzus zou daar haar foto's willen laten nemen, omdat haar toekomstige man meegewerkt heeft aan de bouw van Sportplaza. Groetjes,SylvieSinds 11 maart zeer gelukkig getrouwd!
Inge,Volg jij toevallig een danscursus in Lier. Wij zijn nu in Lier een danscursus aan het volgen en hebben daar een koppel leren kennen van Kessel-Lo maar we weten eigenlijk de namen nog niet ;-)Ik zag dat je de 23ste september zou trouwen en dat je een fotolocatie in de omgeving van Leuven zocht. Ik dacht dat jullie dat dan misschien waren.groetjes,marjolijn