TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kelly
4-6-2011
|
30-5-2011 13:51:55
o kei leuk! Jullie kunnen dan wss toch goed dansen want ik krijg hier uit mijn partner met veel geluk een simpel swingeske
Voor kleedjes: weet niet wat uw budget is, maar die van karen millen in antwerpen zijn wel supermooi!
|
|
Emmy
13-8-2011
|
30-5-2011 14:01:44
Hey Kelly, zeg meid, ik hoop echt van ganser harte, dat alles in orde komt hoor, met de windpokken. Maar met die pilletjes kan je gerust zijn denk ik. Mijne kapoen heeft ze ook gehad, ocharme dat ventje van je, maar na paar daagjes gaat de koorts weg en dan merken ze er echt niet veel meer van hoor. Je zult zien, alles komt goed !!! Geniet jij nu maar van je laatste daagjes !! Bedankt voor de tip maar het lijkt me dat Karen Millen zo van die kleine maatjes heeft, maar ik zal eens gaan piepen, met een corset aan haha, neen hoor.
|
|
Selena
18-6-2011
|
30-5-2011 14:41:19
Hey Emmy Je kan ook eens een kijkje nemen in de winkel van Nicky Vankets in beverlo (E&R). Hier heb ik mijn kleedje gehaald voor de wet, heel zomers en niet te duur :). Zeker een aanrader!! Good luck!
|
|
Kelly
4-6-2011
|
30-5-2011 14:43:25
Nee ziek is hij niet, enkel gisterenavond en vannacht even over de 39 graden maar daarnet was hij al terug goed aant spelen.
Ja ben er zelf nog niet geweest, mijn schoonzusje heeft daar haar kleed gekocht. Denk dat zij een maat 38/40 heeft. Ze vertelde ook dat er jurken off-collectie zouden hangen, dus wat goedkoper dan op de site.
|
|
ellen
14-4-2012
|
30-5-2011 16:18:00
hey, Amai dat tweede (salsa) amai super!!! Zoiets moet ik zelfs niet over dromen... Zal alvast heel tof zijn zo zuiderse ritmes. Groetjes Ellen
|
|
Kendra
21-5-2011
|
30-5-2011 18:51:04
Super! Bij ons is het de avond ervoor pas beslist :p
|
|
Sharon
20-8-2011
|
31-5-2011 13:26:36
Leuk hoor.... Wij moeten knoop ook nog doorhakken en dan nog beginnen oefenen :)!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|