Terug naar overzicht
ik heb bij suitesyouwell een kostuumpje gekocht voor onze zoontje. Broek heb ik nog wel bij een lokale naaister moeten laten aanpassen. Maar voor 30 euro en retouches kon ik niet sukkelen. Hij gaat er super uit zien! Met of zonder windpokken
Hoi, heb dankzij jouw tipp de kleedjes voor onze zoon juist besteld.Als ze er zijn laat ik iets weten qua service :-)
Zijn idd super lief die kleertjes voor de kindjes hé en voor die ene keer dat ze het aandoen.Mijn zoontje is spijtig genoeg zelfs niet hemdjes aangelegd, dus ik weet niet zo goed of ik wel zo'n kostuum voor hem ga bestellen, zal er ook vanaf hangen of papa nu eentje gaat dragen
ik heb ook een minikostuumpje besteld via suitsyouwell voor mijn zoontje, met een gekleurd minidaske erbij, het was super, goeie service (bij het daske was er eerst een naad los die doorheen de ganse daske liep, ik heb dit meteen gemaild mij bijhorende fotos als bewijs, en dag erna had ik al een nieuw daske aangekregen)
wij hebben ook de kledij voor ons zoontje en dochtertje besteld bij suitsyouwell en de kledij is echt wel super voor die prijs! ook qua service niets op aan te merken, je kan gratis teurgsturen en ze storten het geld dan terug op de rekening. groetjes
En heeft er iemand ook voor zichzelf al eens een keertje besteld?Ik zou willen weten of de vrouwencollectie ook zo goed is
mijn moeder heeft haar kleedje gisteren gekozen dus denk wel dat zij het een van de dagen zal aankrijgen :-) laat je weten of het iets is...
Ok, bedankt
En iemand ervaring met aponi? Ze zijn inderdaad wel super van prijs, maar ben dan van nature in één keer ook wat argwanend... Groetjes
Hey Sarah,ik kan je er niet mee helpen spijtig genoeg.Ik had in den tijd een afspraak, maar wist alleen een datum, voor de rest had ik nog geen gegevens.Blijkbaar was er iets verkeerd gegaan met het e-mailverkeer, dus eer ik antwoord had gekregen was ik al ergens anders geweest.