Terug naar overzicht
Hallo
Wij trouwen in september in de kerk van opwijk. Tijdens onze viering willen we graag 2 mensen live laten zingen met begeleiding van gitaar. We dachten dat we hiervoor de geluidsinstallatie (en micro’s) zouden kunnen gebruiken van de kerk, maar ik heb net gehoord dat de geluidsinstallatie er niet geschikt voor zou zijn. Zijn er nog koppels die in deze kerk live zangers hebben gehad en hoe hebben jullie dit opgelost?
Groetjes en bedankt!
Dag Stijn, ik denk dat de meeste muzikanten hun eigen materiaal meebrengen. Ik luister regelmatig huwelijksvieringen op en wij hebben zelf micro's en versterking bij... Want inderdaad, de micro's die in de kerk aanwezig zijn, zijn meestal niet geschikt om door te zingen. Groetjes, Tine
Muzikanten die op huwelijken zingen hebben alles hoor! Versterker, micro, enzo...!
Voor zang met gitaar gebruik je beter geen versterking. De kerk van Opwijk is nu geen kathedraal en het is ook geen concert voor 2000 man :-) Zorg gewoon dat deze mensen op een goede plek opgesteld staan. Een geluidsversterking maakt dikwijls meer kapot dan dat het de kwaliteit verbetert. Het maakt de muziekbeleving ook veel persoonlijker voor de toehoorders. Grtz, Rudy