Terug naar overzicht
Hey, wij stonden eerst op het punt om het godshuis te nemen. Maar bij het berekenen werd al snel duidelijk dat dat een heel kostelijke grap was. Toen ze ons de zalen lieten zien zeiden ze ons dat de prijzen wren voor hetgeen je allemaal kon zien. Achteraf bleek dat er nog heel wat meerkosten aan verbonden waren. De bloemen die op de tafel stonden waren nog eens apart te betalen, de kandelaars, de nappen voor over de stoelen (2,5 euro per stuk!!!) Het ete, viel mee van prijs maar de drank was dan weer een serieuze missing. Het was 30 euro voor de drankenforfait vr het dansfeest/ man,....Het was onze nummer één, maar de meerprijs ten opzichte van vele andere locaties was o groot dt we maar besloten hebben om het binnen de perken te houden.Over de andere locatie kan ik zelf niks zeggen. Heb wel al enkele keren gelezen op het forum dat de zaal niet zo geschikt is. ze zou in een u-vorm zijn zodaét niet alle genodigden de dansvloer (en elkaar) kunnen zien.NOG veel succes met je verdere zoektochtPeggy23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
Wij hebben eht carelshof gekozen. We hebben alleen nog amar goeds gehoord en we zijn helemaal verliefd op de zaal.Ik lees hier opd e fora altijd terugkomende commentaar in de zin van: het is in een U-vorm waardoor iedereen niet iedereen ziet. Wel, ik vind dat net een voordeel: de jonge mensen (vrienden) zet je gewoon bij elkaar langs 1 kant en de ouderen langs de andere..Of je houdt zo de 2 families een ebetje uit elkaar. In elk geval, het is perfect mogelijk om de eretafel in het midden te zetten, zodat beide 'kanten' steeds die tafel zien, en dus ook de openingsdans.Wat het eten betreft, wij zijn er gaan dineren en het was echt helemaal 'af', ook de wijn was van kwaliteit. Absoluut tevreden. Ik ben geen fan van de grote zaal met lelijke stenen vloer toestanden. Wij wilden iets met karakteren stijl en ik ben ervan overtuigd dat we dan aan het juiste adres zijn. Hilde (bazin) is trouwens een hele aangename dame die je echt een mooie dag wil bezorgen. (tot zelf kleur van bloemen op tafels kan worden besproken)Nessie01.09.2007