Nu Online
Momenteel zijn er 494 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Carelshof of Het Godshuis?

5-5-2006 14:50:55
Hallo, heeft er iemand ervaring met deze 2 zalen? Zo ja, wat zijn de bedenkingen hierbij? Bedankt!

Marijke
1-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1370

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik5-5-2006 17:35:48

Hey, wij stonden eerst op het punt om het godshuis te nemen. Maar bij het berekenen werd al snel duidelijk dat dat een heel kostelijke grap was. Toen ze ons de zalen lieten zien zeiden ze ons dat de prijzen wren voor hetgeen je allemaal kon zien. Achteraf bleek dat er nog heel wat meerkosten aan verbonden waren. De bloemen die op de tafel stonden waren nog eens apart te betalen, de kandelaars, de nappen voor over de stoelen (2,5 euro per stuk!!!)
Het ete, viel mee van prijs maar de drank was dan weer een serieuze missing. Het was 30 euro voor de drankenforfait vr het dansfeest/ man,....
Het was onze nummer één, maar de meerprijs ten opzichte van vele andere locaties was o groot dt we maar besloten hebben om het binnen de perken te houden.
Over de andere locatie kan ik zelf niks zeggen. Heb wel al enkele keren gelezen op het forum dat de zaal niet zo geschikt is. ze zou in een u-vorm zijn zodaét niet alle genodigden de dansvloer (en elkaar) kunnen zien.

NOG veel succes met je verdere zoektocht
Peggy
23/06/07
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl

Nessie
1-9-2007
 Meld misbruik9-5-2006 15:07:57

Wij hebben eht carelshof gekozen. We hebben alleen nog amar goeds gehoord en we zijn helemaal verliefd op de zaal.
Ik lees hier opd e fora altijd terugkomende commentaar in de zin van: het is in een U-vorm waardoor iedereen niet iedereen ziet. Wel, ik vind dat net een voordeel: de jonge mensen (vrienden) zet je gewoon bij elkaar langs 1 kant en de ouderen langs de andere..Of je houdt zo de 2 families een ebetje uit elkaar. In elk geval, het is perfect mogelijk om de eretafel in het midden te zetten, zodat beide 'kanten' steeds die tafel zien, en dus ook de openingsdans.

Wat het eten betreft, wij zijn er gaan dineren en het was echt helemaal 'af', ook de wijn was van kwaliteit. Absoluut tevreden. Ik ben geen fan van de grote zaal met lelijke stenen vloer toestanden. Wij wilden iets met karakteren stijl en ik ben ervan overtuigd dat we dan aan het juiste adres zijn.
Hilde (bazin) is trouwens een hele aangename dame die je echt een mooie dag wil bezorgen. (tot zelf kleur van bloemen op tafels kan worden besproken)

Nessie
01.09.2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info