Terug naar overzicht
Bij mijn bruidswinkel was dat +/- oktober dus ik ben ook begin oktober gaan kiezen voor den trouw van 17.06.2006, ik persoonlijk vind november ook wat laat voor een trouwkleed voor april.
In de bruidswinkel waar ik afgelopen weekend voor een suitekleed ben geweest (Pierre-Yves in Aalst) vertelden ze me dat bij hun de nieuwe collectie elk jaar in september binnenkomt. Ze raden de bruiden dan ook aan vanaf dan zo snel mogelijk te komen omdat eens de stoffen op zijn, er geen nieuwe meer worden geleverd. Maar al bij al lijkt november me niet onoverkomelijk laat als je pas in april trouwt.Succes met je zoektocht alleszins!Astrid 08.09.2007
Ik trouw in september 2006 en ben begin december naar een opendeur van een bruidsboetiek gaan kijken met de bedoeling eens te kijken wat mijn stijl was. Ik heb daar toen direct mijn droomkleed gevonden. De verkoopster van die boetiek zei mij toen dat de geshowde modellen de nieuwe collectie waren die de week daarna in de pers (Loving You) zouden komen. Ik weet wel niet hoe lang ze die modeshows met die nieuwe collectie al deed want ik was bij een van de laatste edities. Dus het kan wel vroeger dan november geweest zijn.Heidi
IK trouw in augustus en heb begin maart mijn kleed gekocht. Was al aan de late kant... meestal rekenen ze minstens 5 à 6 maanden op voorhand hoor...
ik trouw op 14 oktober en heb mijn kleed reeds in januari besteld, dus zeker een maand of 6 à 7 op voorhand gaan bestellen is de boodschap !!!!