Terug naar overzicht
Wij hebben ook een thema en dresscode op onze uit nodigingen staat Thema/dresscode: ...
Misschien idd heel simpel, iets in de aard van dresscode: a touch of red of gewoon in het nederlands, dresscode: een vleugje rood Groetjes Lynn
Ik zou Celesta en Lynn volgen: Dresscode: A touch of red
We hebben hetzelfde thema! Misschien kan je het volgende op de uitnodiging zetten: dresscode: graag een rood accentje groetjes, Elien
Bedankt voor de antwoorden... Dus jullie zetten gewoon... 'Thema:' of 'Drescode:' Ja eigenlijk, ik maak het mij moeilijker dan het is :)Mercikes...
ken dat,ik maak het ook altijd moeilijker dan het is :) is inderdaad vrij simpel om het zo te doen en ook duidelijk!! ik zou ook denken aan een met veel rood "uitnodiging" in een rode enveloppe of rood lintje en dan ook iets in het genre van:Komen jullie ook met een vleugje rood??
We hebben beslist... en de uitnodiging ziet er prachtig uit!! Nu nog afwachten tot we ze op echt papier zien en dan snel snel snel zorgen dat ze nog verzonden zijn voor we op reis vertrekken!!!Wat is het geworden; Drescode: een vleugje rood :) :) Bedankt voor jullie menigen!! Groetjes