Nu Online
Momenteel zijn er 284 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

31 dagen

31-5-2011 9:58:15
Hey,
Bij wie staat er ook nog 31 dagen op de teller??
2 juli komt nu echt wel kortbij!!Hebben jullie nog veel te doen?

ann
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 776

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik31-5-2011 10:04:01

Hoi Ann,

Bij mij staan er nog 52 dagen op de teller, 21 dagen meer dan jij dus.. maar het wordt spannender en spannender!!! Elk weekend hebben we nu wel iets te doen, te regelen voor de trouw... ik vind het heel leuk, maar geniet er met volle teugen van want het is zo snel voorbij! Ik herinner mij dat ik hier op het forum euforisch een post zette omdat ik 99 dagen te gaan had... en nu nog maar 52... :-)

Bij ons zijn er nog een aantal dingen die we moeten regelen, maar het zijn kleine dingen, geen paniek dus.. de ringen moeten nog toekomen, mijn jurk ook zodat ik deze kan gaan passen en eventueel aanpassen... mijn schoenen en lingerie koop ik bij de bruidswinkel zelf als ik mijn pas ga doen (heb ze al gekozen maar wil zeker zijn dat het er goed onder past)...

De bedankjes heeft mijn moeder besteld (uit Portugal), deze moeten ook nog toekomen... Enveloppendoos is gemaakt, gastenboek is vanmorgen besteld...
Als ik nog eens in de stad ben dan maar eens kijken voor curlies... mijn sieraden moet ik ook nog maken, misschien straks materiaal bestellen...

Nog veel kleine dingen, maar die belangrijk zijn en een groot geheel vormen :-)

En jij? Heb jij nog veel te doen?
Groetjes,
Filipa

ann
2-7-2011
 Meld misbruik31-5-2011 10:32:48

Wel,Wij moeten ook onze kleding gaan afhalen,bestellen van snoepboeketjes voor de kindjes en een alternatief voor ons jongentje??onze bloemetjes voor op tafel nog kiezen,
ons thema is puzzelstukje en voor de versiering in onze bus en viering gaan we bloemetjes door de bloemist laten doen(voor aan de stoelen)maar de puzzelstukjes voor hieraan moeten we zelf nog zilver verven(zijn witte uit de ava)
Onze bedankjes en ringen halen we volgende week af,we moeten nog kadootjes voor ouders en getuigen vinden??een afspraak maken met de dj voor laatste bespreking
en het grootste werk is onze tafelschikking afwerken,we wachten op laatste bevestigingen om deze op punt te zetten(moet voor 5 juni door gasten ten laatste verwittigd worden!)
Verder zijn we er nog niet uit hoe we de gasten aan tafel roepen,we willen niet de klassieke meneer mevrouw versie,maar iets origineler....en dan nog liefst met ons thema te maken
spelen met het idee van gekleurde puzzelstukjes(die we dan ook nog moeten kleuren)per tafel een kleur dus..en daar aan gekoppeld liedjes met een kleur..wanneer dan bv green green gras of home speelt gaan de groene stukjes aan tafel,roze met pink panther,rood met vandaag is rood enz...maar dan zoeken we nog op zn minst 5 liedjes met een kleur,we zitten nu aan 9...moeilijk,misschien eens op forum plaatsen??
we zijn er ook nog niet uit of we met naamkaartjes op tafel werken of niet
onze gastenboek afwerken(hebben elk koppel een trouwfoto,of gewone foto indien niet getrouwd ,gevraagd),deze plakken we in en zo kan elk koppel dan bij hun foto iets schrijven,hier wachten we nog op een aantal fotokes.ongelooflijk hoeveel ideetjes de mensen zelf geven van wat zij denken dat we met de fotos gaan doen...ze zijn er ni gerust in :) en het is o zo iets simpel!!
verder nog de broodjes voor middagpicknick bestellen en de ontbijtkoekjes voor het ontbijtje bij aankomst gasten..en de muziek voor viering op cd zetten
En aja,nog een liedje voor binnekomen zaal voor ons,we dachten aan de shannonsong maar zijn nog ni zeker,en eentje voor het dessert...
dus ja,ook nog de kleine afwerkingen maar toch nog wat werk hé....maar ja,das zo plezant..veel plezier nog met je voorbereidingen en mocht je ideetjes hebben,altijd welkom want jij lijkt me ook wel een creatieve te zijn!!:)

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik31-5-2011 10:43:19

Hoi Ann,

Amai wat een waslijst, ik ben dus niet de enige! Oef! Maar dat komt goed hoor, het zijn dingen die je in een mum van tijd klaar gaat hebben!!!
Om jullie tijd te besparen, in plaats van puzzelstukjes in hout (gekleurde) aan de gasten te geven zou je ook met een pons in de vorm van een puzzelstukje uit gekleurd papier zo puzzelstukjes uit kunnen maken, en die dan op gewone witte kaartjes met de naam van die persoon erop? Dan zou je op elke tafel een andere kleur kunnen doen en als ze de kleur zien van het puzzelstukje op het kaartje die ze gekregen hebben, zal hun euro wel vallen zeker (de puzzelstukjes zullen op de juiste plaats vallen)?

Kijk hier anders eens: http://www.dolscrapplezier.be/N_frame.html?http://www.d... en zoek op "Vaessen-Creative Picture punch medium 2,5 cm Puzzel"

Wat je ook kan doen is zo met die kleine schattige houten wasknijpers werken, op elk knijpertje een puzzelstukje, en de gasten kunnen deze dan aan hun kleding vastmaken als een soort "badge"?
Ik geef maar een paar ideeën hé...

Veel succes nog!!!
xxx
Filipa

Tamara
2-7-2011
 Meld misbruik31-5-2011 10:46:27

Hier ook trouw voorzien op 2 juli. We moeten vooral nog kleine dingen afwerken zoals broodjes bestellen voor smiddags voor de suite, snoep kopen en in zakjes steken (de zakjes met de cadeautjes zijn al gekocht), ringen afhalen, langsgaan bij fotograaf voor dagplanning te bekijken, boompjes voor de kerk nog eens bespreken, misboekjes afwerken en drukken (daarvoor wachten we nog tot 4 juni omdat we dan weten als de muziek die we willen als we er effectief wel kunnen aan geraken), tafelschikking (nog tot 10 juni tijd om te reageren maar denk dat ik nog veel mensen zelf zal moeten opbellen, onbeleefderikken ), drank nog halen voor smiddags, en dan ook nog kleed afhalen, huurkostuums afhalen, tafelversiering voor smiddags doen (tentje in de tuin), maar deze dingen kunnen maar 1 of 2 dagen op voorhand gebeuren. En nog vele details waar ik nu niet aan denk . Alvast veel succes!!!!

ann
2-7-2011
 Meld misbruik31-5-2011 10:59:37

hey leuk tamara,ook 2 juli!!!bij ons ook nog veel mensen niet gebeld hoor!!!we vermoeden of zijn zo goed als zeker dat ze komen,dus ik denk dat zij denken dat wij dat wel weten...maar ja,een belletje zou fijn zijn!!
en blijkbaar heeft iedereen wel nog een klein waslijstje te gaan....
filippa,dat zijn echt wel supergoeie ideetjes!!!ik heb een ponsje gevonden van puzzelstuk,maar dat is e superkleintje(1 cm puzzelstukje)...mocht ik nu een groter vinden....of ideetje wat ik hiermee kan doen??eerste idee was als we met naamkaartjes werken hier het gaatje in te ponsen en dat dan als naamkaartje op tafel,simpel...maar ik gebruikte dan onlangs geponste naamkaartjes met muzieknootje voor de communie van onze zoon en dan lijkt het er te fel op hé!!
ik ga zeker die website eens bekijken..

Marijke
2-7-2011
 Meld misbruik31-5-2011 22:45:30

Hallo,

Hier ook een 2-juli-bruidje :-). Ik moet nog de laatste dingen regelen zoals broodjes bestellen etc. en de laatste afspraken regelen, opnieuw contact opnemen met feestzaal, vervoer, DJ etc.

Hier ook al de eerste kriebels... Spannend :-)!

Groetjes, Marijke

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik31-5-2011 23:39:50

Hier ook voor 2 juli:
Ik heb van't weekend mijn to do-lijstje nog eens bijgewerkt, en ik blijf er maar dingen bijzetten. Allemaal kleine dingen, maar daar kruipt ook veel tijd in he.
Wat we nog moeten doen:
* papieren aan notaris bezorgen
* cd maken voor kerk
* misboekje printen + vouwen
* laatste afspraak met feestzaal
* schoenen kindjes (morgen)
* proefmake-up + nagels (vrijdag)
* 2de pas kleed ( 8 juni)
* bedankjes kinderen afhalen ( 29 juni)
* tafelindeling + tafelaanduiding maken
* versieringen in orde brengen
* ringen afhalen
* ...

Bij mij beginnen de zenuwen al wat op te komen. Ik kan precies aan niets anders meer denken dan aan den trouw.
Dat het maar snel 2 juli is!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...