Nu Online
Momenteel zijn er 447 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

enkele vraagjes

31-5-2011 10:07:49
hallo iedereen!
ook wij gaan binnenkort trouwen :-)

voorzien jullie bedankjes voor de genodigden?
geven jullie een speciale attentie aan de ouders en getuigen?

hebben jullie een enveloppendoos voorzien?

anna
31-10-2014
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1263

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik31-5-2011 10:11:42

Hallo Anna,

Wij trouwen morgen en hebben inderdaad bedankjes voorzien voor onze gasten (USB-sticks met ons logo op). Aan de ouders geven we een cadeaubon voor een lekker restaurant. De getuigen kregen al een geschenkje van ons toen we hen hebben gevraagd om getuige te zijn, dus voor hen hebben we nu niks speciaal meer, behalve een balpen met ons logo op om te tekenen :-).

Als enveloppendoos hebben we een gewoon houten kistje bij Casa gekocht, waar we dan een sleuf in hebben gemaakt.

Groetjes,

Charlotte

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik31-5-2011 10:35:13

Hoi Anna,

Wij hebben bedankjes voorzien voor de gasten: een kleine fles Porto (miniatuur) voor de mannen en een mooie broche voor de ladies :-) de bedankjes komen allemaal uit Portugal, een leuke verwijzing naar mijn geboorteland :-)
Voor de ouders hebben we nog niets gekocht, maar we gaan iets voorzien in de trend van ofwel een kader met een gedichtje in waar ze achteraf een foto van onze dag in kunnen steken, ofwel een gegraveerde vaas met onze namen en datum op, of een kaars ofzo. We kunnen maar niet beslissen!
Voor de getuigen hebben we een gegraveerde pen voorzien (vistaprint) waar ze het huwelijksregister enzo mee kunnen tekenen. Daarop staat "[Naam van getuige], bedankt dat je onze getuige bent! [onze namen en trouwdatum]". De pennen gaan we 's morgens afgeven, als we samenkomen voor dat we naar het gemeentehuis gaan!!!

Als enveloppendoos heb ik zelf iets gemaakt omdat ik de doosjes bij AVA enzo te duur vond, en met nog geen 10€ aan materiaal en een beetje geduld was ik klaar, indien je geïnteresseerd bent stuur mij je e-mail adres en ik kan jou altijd een paar foto's en een werkwijze doorsturen (heb ik al gedaan voor andere bruidjes hier op het forum)...

Groetjes,
Filipa

Tina
21-5-2011
 Meld misbruik31-5-2011 10:35:55

Wij hadden ook bedankjes voor de genodigden, een klein blikje pringles chips met dezelfde foto en tekst als op de trouwkaart en een flesje Jupiler ook met onze foto van de trouwkaart en onze initialen erop. We hebben heel erg leuke reacties hierop gekregen.

Voor mijn moeder en schoonmoeder hadden we een heel mooi bloemstuk met dezelfde bloemetjes als in mijn boeket.

Voor de getuigen had ik twee dingetjes voor beiden een klein cadeaupakket om te barbecuen en voor mijn zus een boek over cupcakes maken (omdat ze dat leuk vind) en voor mijn schoonbroer het grote papaboek (hij wordt over dit en een paar dagen vader).

Voor de peters van onze dochter (mijn vader en mijn schoonvader) hadden we een mooi windlicht van ateljee lalyboo. Ons kleine meisje werd namelijk dezelfde dag gedoopt.

We hadden ook een enveloppendoos van de AVA zo'n hart redelijk klassiek maar dat gebruik je toch maar 1 keertje in je leven hopelijk

Veel succes nog met de voorbereidingen
Tina

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik31-5-2011 11:06:27

Wij laten platte kartonnen doosjes bedrukken en daarin zit een vierkante speculoos met 'bedankt' erop geschreven.
Voor de getuigen heb ik blikken doosjes met de tekst 'geluk zit soms in een klein koekje' en dat vul ik met kleine koekjes.
Voor de ouders weet ik niet of ik bedankjes ga doen want wij betalen en organiseren alles zelf.

Enveloppendoos : ik denk dat ik wij ook ergens een kist gaan kopen en daar zelf een sleuf in laten trekken.

Stefanie
25-5-2012
 Meld misbruik31-5-2011 11:24:31

Leuke ideetjes in ieder geval, wij hebben aan onze getuigen een pen gegeven met hun naam erin gegraveerd en daarbij een 'perkamentje' gemaakt met de vraag "wil jij mijn getuigen zijn op 25 mei 2012?".

@ Filipa: zou je mij je stappenplan voor de enveloppendoos misschien willen doorsturen? (stefanieverberckt@hotmail.com) Thanks.

sofie
8-9-2012
 Meld misbruik31-5-2011 12:43:09

@Charlotte: die usb's vind ik super goed gevonden!! Waar heb je die besteld?
Veel succes, plezier en geluk morgen en verder!!!

anna
31-10-2014
 Meld misbruik31-5-2011 13:12:07

inderdaad allemaal originele leuk ideetjes!!

ik ga er toch moeten vaart achterzetten, maar ik kan maar niet beslissen...

ik ben wel niet zo handig om een doos zelf te maken , ik heb eens gegoogeld en er zijn wel zaken die dat voor u maken, ik heb er zelfs gezien die ze aanpassen aan je uitnodiging.

.ik heb wel nog nooit iets op internet besteld, is dat wel te vertrouwen?
heeft hier al iemand ervaring mee?

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik31-5-2011 13:27:03

Wij hebben toch een aantal dingen besteld via internet, zoals ons gastenboek, doosjes voor de bedankjes, enveloppendoos, uitnodigingen, ... Bij ons is dat echt allemaal goed gegaan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...