Terug naar overzicht
Geel = Yellow van ColdplayOranje = Orange Crush van R.E.M.
Bruin = Brown Sugar van Rolling Stones
Ebbehout : ebbehouten blues van Wigbert Ivoor : ivory & ebony van McCartney & Stevie wonder
Ann, heb je op de verschillende tafels die specifieke kleur dan ook aangebracht? Hoe dan? Ik denk ondertussen verder!
Regenboog? Paul De Leeuw - Vlieg met me mee
ik ga dit wel volgen want vindt het wel een bijzonder origineel thema. Maar vraag me alleen of of die tafelroeping niet héél lang gaat duren ?
moet vind zijn zonder die t natuurlijk...
Orange van Metal Molly
yellow submarinebrown eyes: lady gaga gewoon in youtube een paar kleurtjes in geven en ik denk dat je veel liedjes vindt.
ons thema is puzzelstukjes...elke gast zal een gekleurd puzzelstukje krijgen met zijn kleur.. hoe,daar zijn we nog mee bezig,vermoedelijk een puzzelhart(zelf te maken) bestaande uit verschillende kleuren met hierop namen van de gasten,elk neemt dan zn stukje eraf tijdens de receptie...naargelang se stukjes verdwijnen zal een leuke boodschap zichtbaar worden...ofwel met een kraslotje waarbij ze moeten krassen en een gekleurd puzzelstukje verschijnt, voordeel origineel en werkbesparend voor ons maar nadeel is de kostprijs,toch ongeveer 100euro en dit dan enkel voor plaatsaanduiding...maar toch ook nog in optie,maar dan snel te beslissen,want wachttijd 2 a3 weken elk liedje wordt niet gans afgespeeld,enkel tot de groep ongeveer aan hun tafel aankomt..dan het volgende....liedje enz...want anders zou het sowieso te lang duren... een garcon zal ook begeleiden en een namenlijst hebben voor de zekerheid,dit op aanraden vd traiteur.per tafel met kleur werken was ook een idee maar leek me té...teveel kleuren maakt het wanordelijk denk ik??misschien iets subtiel aanbrengen op de tafel?? nog veel om over te denken!!!
Oei de mensen die aan grijs zitten voelen die zich niet beledigd? :-)
Ik zou voor de eretafel dan de regenboog van Paul de Leeuw doen! Uiteindelijk passen jullie aan elke tafel, want met elke tafel zijn jullie verwant! ;-)
@isabelle:ja,heb ik ook aan gedacht!!!liever een ander voor grijs...twas bij gebrek aan beter,deze staat bij noodgevallen als we geen ander vinden!!! we hebben er 14 of 15 nodig,afhankelijk vd tafelschikking die op dit moment wordt nagekeken door de zaalverantwoordelijke!! @veronique,ja,is wel een mooi idee!! er waren hier een paar vb die we nog niet hadden,ivoor,oranje,bruin of ebbenhout ,geel en regenboog,dus als ik goed tel zitten we,met grijs erbij aan 14 nu!!dus als ons zaalplan van 14 tafels wordt goedgekeurd is't ok.... ik ga nog even een aantal liedjes beluisteren,want ik ken ze niet allemaal en de kleur moet echt duidelijk hoorbaar zijn alvast bedankt allemaal!!we zijn al een eind verder op weg!!