Nu Online
Momenteel zijn er 454 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeautje bruidskindjes

31-5-2011 11:08:08
hey allemaal,
binnen 10dagen is het bij ons zover !
de stress begind al hoog op te waaien...
nu zie ik blijkbaar enkele dingen over het hoofd.... moet namelijk in 10dagen tijd nog een klein cadeautje zien te vinden voor de bruidsmeisjes...
1tje van 8jaar en 2van 5jaar...
heeft er iemandt ideerjes...

groetjes

liesbet
11-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1215

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik31-5-2011 11:12:45

Hoi Liesbet,

Wij hebben op de website van babygoodies een boterhammendoosje gekocht met onze bruidskindjes hun naam erop gegraveerd :-) Ze kostten niet veel! Je kan op die site met bancontact betalen en ze leveren echt snel! Als je vandaag bestelt krijg je het vrijdag of volgende week maandag wel binnen hoor!
In die doosjes gaan we kleine spulletjes steken zoals een bellenblazer, een klein kleurboekje en een klein setje kleurpotloden... we gaan die als een snoep inpakken met twee grote strikken langs de zijkanten en ze gaan er echt blij mee zijn, en het is ook iets wat ze op die dag bezig houdt en wat ze achteraf nog veel zullen gebruiken he voor hun boterhammekes...

Als je dit niet zo leuk vindt, ik heb ook al eens gehoord van snoepboeketten hier op het forum.. da's zo precies een bruidsboeketje maar dan heel kleurrijk, helemaal in snoep gemaakt... google maar eens op "snoepboeket", afbeeldingen zat...

Veel succes he!
Groetjes
Filipa

ann
2-7-2011
 Meld misbruik31-5-2011 14:37:47

wij kiezen voor de meisjes indd een snoepboeketje,versiert met kleine ballonetjes en tule en lintjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...