Terug naar overzicht
leuke foto's jullie hebben je geamuzeert dat zien we zo :-)
Wauw Els! Zag er een heel toffe vrijgezellen uit! Ook de opdrachtjes van "Binnen de Minuut", heel origineel! :o) Veel plezier nog met de laatste voorbereidingen en veel geluk en fun op je trouwdag! x
zaterdag is het mijn vrijgezellenavond... en die van mijn toekomstige ! wij doen hem samen.... maar vind het wel leuk dat ze jou zijn komen schminken.... je hebt er toch toevallig geen adres van en een kostprijs ? lijkt me heel leuk ! groetjes
Hey Liesbet! dat schminken was idd heel leuk en ontspannend. Het meisje noemt Veerle Martens en haar site is http://www.eyesonyou.be/Eyes_On_You/Home.html ze is een achternicht van mij dus dat was nog eens extra leuk! kostprijs weet ik niet... We hebben de dag apart gevierd tot +- 17.30 uur en vanaf het avondeten zijn we samen verder gegaan. was echt super leuk. het was een dag van 8 uur 's morgens tot half 2 's nachts! nog veel plezier aan alle bruidjes die hun vrijgezellen nog moeten vieren! Els
super fotos.. die spelletjes van binnen een minuut komen mij bekend voor hihi, heb er ook een paar van moeten doen.. echt tof he... succes op je grote dag
Leuke foto's zeg! Vooral leuk met die opdrachtjes en ook op de foto met stan van samang zeg:-) geniet nog van je laatste voorbereidingen en geniet van jullie mooiste dag!
Hoi Els, Eindelijk kom ik je hier eens tegen . Het zag er echt goed uit! Leuk leuk! Groetjes en tot volgende week vrijdag! Groetjes Annelies (PS: als je nog ergens hulp nodig hebt... je hebt mijn nummer!)
Olà!!! Stan van Samang!!! Die zou mij ook eens tegen zijn gilet mogen trekken! :p