Terug naar overzicht
Gewoon op een briefje noteren dat de juf trouwt om ...u in het gemeentehuis van... De ouders weten heus wel dat ze daarna mogen 'vertrekken'. ;-) Dit was mijn briefje (maar dan wel voor de kerk): De juf gaat trouwen!!!
Op vrijdag 31 juli 2009 zal juf Véronique Govaert haar ja-woord geven aan Robby De Geest.
We trouwen in de Sint-Jozefkerk om 15u00.
Het zou fijn zijn als ook jij aanwezig bent!
Tot dan?
Hey Ik ben ook juf van een speelleerklas :-) Mijn kindjes zijn ook bruidskindjes.Ik trouw voor de kerk en de ouders zijn welkom in de kerk maar komen nadien ook niet naar het feest. En de ouders begrijpen dit. Ik geef de week na mijn huwelijk wel een feestje in de klas :-) Ik had een briefje meegeven... Idd zoals Véronique :)
Ik geef les in het 2de leerjaar en heb alle kindjes van de klas een uitnodiging meegeven voor de kerkelijke viering: Op 2 juli 2011 gaat juf Vanessa trouwen met haar vriend Kris in de kerk van ... om ...uur. Wij zouden het heel fijn vinden als jullie daarbij konden zijn. Mijn collega's zijn ook iets in elkaar aan het steken om met de kindjes van de klas te doen. De collega's zelf gaan ook een lied zingen in de kerk. Ben zo benieuwd!