Nu Online
Momenteel zijn er 573 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Finally... He asked!

31-5-2011 12:51:18
Hoi allemaal,

Eindelijk heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd. Hij heeft dit gewoon thuis gevraagd, maar ik had altijd al gezegd dat hij daar niet veel poespas moest rond maken.
Zaterdag gaan we al naar, hopelijk, onze zaal kijken, namelijk het Vijverhof in Wevelgem. Ik heb hier op het forum al veel goede dingen over het Vijverhof gehoord, dus ik ben wel heel benieuwd.
Nu vraag ik mij wel af wat je best allemaal al vraagt als je voor de eerste keer naar de zaal gaat kijken...
Alle tips zijn welkom.

Jill
9-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1216

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik31-5-2011 12:54:30

Proficiat!!!! En al meteen een datum vastgelegd...Super!
Ik ben niet van de regio, dus kan je niet helpen, maar toch veel succes.

Wij hebben de gebruikelijke zaken gevraagd:
- uiteraard prijzen
- versiering?
- obers?
- is er een aparte ruimte waar je mss je geldkoffertje (als je dat hebt) kan zetten, waar het veilig staat?
- Einduur?
- Moet je huisDJ nemen of mag je zelf kiezen?
-...

Marijke
5-5-2012
 Meld misbruik31-5-2011 13:04:49

Enkele vragen die wij gesteld hebben:

- Welke data zijn nog beschikbaar? (belangrijkste vraag :p)
- Tot hoelang kan er gefeest worden?
- Zijn er alternatieven voor vishaters/vegetariers?
- Het voorschot...hoeveel, wanneer betalen en hoe?
- Zijn het ronde of rechthoekige tafels en met hoeveel kan je eraan?
- Is er een ruimte voor de trouwers om waardevolle spullen te leggen, eventueel wat op te frissen, van schoenen te veranderen :p ?

Dit zijn slechts enkele vragen waar ik nu direct aan denk...wij zijn trouwens ook al eens naar het Vijverhof geweest en het was dik in orde!
Succes met de voorbereidingen!

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik31-5-2011 13:25:23

Proficiat !
bij ons ging die datum vastleggen niet zo snel ;o)

vragen die wij gesteld hebben de eerste keer :
welke data nog vrij (wij hebben onze datum dan in functie van beschikbaarheid zaal gekozen)
begin & eindduur
dj zelf kiezen of niet
ronde tafels of rechthoekige
prijs maar dat is evident denk ik

dat waren voor ons de belangrijkste items.

succes !

Jill
9-3-2012
 Meld misbruik31-5-2011 13:28:54

Wel, wij hadden vorige week al een zaal bezocht, en daar was de datum 9 maart nog vrij. Maar dan zijn we toch gaan twijfelen omdat we toch wel vonden dat het daar heel duur was in vergelijking met andere zalen. Dus het zou goed kunnen zijn dat de datum nog veranderd.

Daarom ook dat ik eens vroeg wat we best allemaal vragen want bij die eerste zaal waren we absoluut niet voorbereid, en zijn we eigenlijk nog met een heleboel vraagtekens thuisgekomen.

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik31-5-2011 13:33:21

Forfait van dranken?
De verschillende menu's...
De zaalindeling
Tafelbekleding (bij ons zitten de papieren tafelkleden bij de prijs erin, maar de linnen niet)
Einduur
DJ kiezen of niet?
Regeling van betaling
Versiering van de zaal
Verplicht eten bij hen nemen of niet (wij willen een echte traditionele huwelijkstaart en omdat de zaal dat niet doet hebben wij hiervoor een hobbybakster aangesproken, daarvoor moeten we wel 1 euro pp aan de zaal betalen voor bediening, afwas, ...)
...

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik31-5-2011 14:30:37

Hey meid,

Wij hadden ons feest zo'n 3 weken geleden in't Vijverhof...

Ewel we waren supér tevreden (de rekening moet wel nog komen maar ben zeker dat deze ook correct zal zijn!)

Geen paniek, je krijgt er een heel boekje direct mee met àlle uitleg in!

Qua datum zal je volgens mij moeten veranderen ... T'vijverhof is druk bezet en denk voor nu nog een zaterdag open te hebben dat je al richting zomervakantie of september 2012 zal moeten kijken!

Succes!

Jill
9-3-2012
 Meld misbruik31-5-2011 14:41:52

Momenteel staat het gepland op een vrijdag. Maar we hadden dit ook al gehoord dat het vijverhof druk bezet was. Maar dat zien we dan wel.

@Aurelie, het is vooral door jouw enthousiaste berichtjes te lezen, dat we toch eens naar het vijverhof gaan kijken. Mijn vriend was er eerst niet voor te vinden, maar kheb hem toch kunnen overtuigen.

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik31-5-2011 22:29:53

Super! Proficiat!! Ik ken het gevoel, heb ook lang moeten wachten!
We zijn verloofd sinds 30-10-2010 en gaan trouwen 12-05-2012.
Wat we meteen hebben vastgelegd, is de feestzaal.
Ik had vooraf wel al een informatiemap van de feestzaal, dus had al op vele vragen een antwoord en hadden er ook al enkele feesten meegemaakt.
Vragen :
-Formules?
-Begin/einduur?
-Huisdj/vaste installatie/vrije keuze?
-ALL-IN?
-Regeling voorschot/eindafrekening?
Veel succes met de voorbereidingen
Groetjes,
Sonja

deddy
15-9-2012
 Meld misbruik1-6-2011 13:10:26

We trouwen september 2012 in het Vijverhof. Ik hoor dat de volledige maand al bezet is daar...
In ieder geval, geen paniek. Het was onze eerste zaal die we bezochten, meteen een goed gevoel, alle info gekregen waar we zelf niet aan dachtten. Nog twee andere zalen gaan bekijken om toch maar zekerheid te hebben dat ons gevoel juist was. En jawel, ze konden er niet aan tippen. Komt allemaal dus wel in orde. De zaal past zich echt aan naar jullie wensen. De zaal ligt voor ons vast sinds begin april en we hebben vorig weekend nog gevraagd naar DJ enzo. Ze sturen bijna onmiddellijk een mailtje terug. We kunnen echt niet klagen. We zijn blij met deze keuze.

Veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info