Nu Online
Momenteel zijn er 284 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

versieringen trouwauto

31-5-2011 14:14:38
Hoi mede bruidjes (en bruidegommen), hier ben ik weer met een vraagje...
Wij hebben geen speciaal trouwvervoer geregeld, we rijden in ons eigen wagen en de suite ook elk in hun eigen wagen...
Voor de suite had ik gedacht aan simpele versieringen, zoals enkele lintjes bij de spiegels / antenne / deurhandel van de auto...

Maar voor ons ben ik op zoek naar iets wat het toch een beetje speciaal maakt... gewoon wat tule errond vind ik te weinig, ik had graag wat meer/andere dingen gehad...
Ik wil het dan weer niet te plastic/goedkoop laten uitzien, het moeten wel leuke dingen zijn :-) ik had gedacht aan een wilgen krans in de vorm van een hart, of misschien een hartvormige krans met bloemen, of... pfff ik weet het eigenlijk niet... Kan niet beslissen...

Heeft er iemand ideeën die ze met mij willen delen? Hoe versieren jullie je trouwauto op een originele manier?
Je mag altijd foto's sturen ook! Mijn adres is filipa.azevedo@gmail.com!

Alvast bedankt voor de tips, ben een beetje ten einde raad :-)

Groetjes,
Filipa

Filipa
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 567

ann
2-7-2011
 Meld misbruik31-5-2011 14:47:58

ik stuur je een mail met een idee dat wij hadden voor we de bus kozen

Sarah
3-9-2011
 Meld misbruik31-5-2011 16:50:46

Hey

Ik zag op foto's eens dat ze 'bruid' 'moerder van de bruid' etc in een soort afwasbare stiften in't groot op de achterruit geschreven hadden. Op een individuale auto geeft dat weinig effect, maar als je dan 5 auto's naast elkaar ziet, vond ik't er heel leuk uitzien!

Succes!

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik31-5-2011 17:01:09

Dat van die afwasbare stiften heb ik gedaan bij mijn zus haar huwelijk! Zag er echt supertof uit, al zeg ik het zelf Ook idd de lintjes ad spiegels, en ook een wit lint in een V over de motorkap. Eventueel kan je in het puntje van die V dan nog bloemen/wat groen/hartjes ofzo verwerken.

lieselot
23-7-2011
 Meld misbruik31-5-2011 20:13:24

Hoi,

Wij rijden met onze auto zelf naar de feestzaal. (voor gemeentehuis en kerk hebben we huurwagens). Maar omdat ik onze auto toch ook graag een beetje zou versieren heb ik bij vistaprint automagneten besteld met daarop onze namen, de datum en JUST MARRIED. Ik heb ze nog niet toegestuurd gekregen, maar ben wel heel benieuwd! Het ontwerp ziet er wel al heel leuk uit!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...