TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
18-8-2006
|
6-5-2006 9:41:03
Ik heb mijn kleed daar gekocht, net zoals verschillende van mijn collega's. De prijzen zijn denk ik niet zoveel hoger dan ergens anders. Je hebt jurken vanaf rond de € 1000 en natuurlijk ook hele dure jurken - maar da's dan van een ontwerper... Normaal dat de prijs dan hoog is... Onvriendelijk zeker niet, ze helpen je met alle vragen. Het komt natuurlijk wat vreemd over in het begin om zo specifiek begeleid te worden in je keuze - een persoonlijke verkoopster die je helpt kiezen - maar de service is wel goed en de naaisters en zo zijn naar schijnt ook wel zeer goed - wat toch belangrijk is, als je een mooi kleed koopt, dat het ook goed wordt aangepast... Veel succes ermee!
|
|
Vanessa
9-9-2006
|
6-5-2006 14:37:36
Hoi Ik ben bij Pierre-Yves in Brussel gegaan zoals één van mijn vriendinnen een paar jaar geleden en die was er zeer tevreden; toen ik de eerste keer belde, leken ze wat kortaf, maar uiteindelijk was ze enorm professioneel en vriendelijk toen ik er was. Een paar vriendinngen zijn in Aalst gegaan en ze waren er ook zeer tevreden over. Qua prijzen zijn ze zoals overal... het hangt af van de naam, zoals Katrien zegt.
Succes Groetjes Vanessa
|
|
Kathy
8-7-2006
|
7-5-2006 2:26:00
ik ben ook bij pierre yves in aalst geweest en ik vond zeker niet dat ze daar onvriendelijk waren, was er zelfs heel tevreden over
|
|
Mieke
8-7-2006
|
7-5-2006 10:08:50
Hallo Sarah,
Ook mijn kleed komt van Pierre Yves (van het merk Rembo), ze hebben verschillende merken in de winkel, dus ook verschillende prijsklassen. Dus zeker keuze genoeg. Bij mij vroegen ze hoeveel mijn budget ongeveer bedroeg, en daarna toonden ze mij een paar jurken. Ze zeggen hun mening of het je past of niet, dus da's zeker goed. Maar als ze zien dat het kleed je aanstaat, leggen ze wel wat druk om het te kopen. Maar dat zal wel in alle bruidswinkels zijn denk ik. Ik vond het ook een goeie service, mijn mama heeft haar suitekleed daar haalt en is ook heel goed geholpen geweest. Dus zeker een kijkje eens gaan nemen ! Veel succes nog met je voorbereidingen !
|
|
Evy
17-6-2006
|
8-5-2006 11:34:52
Ik ben ook bij Pierre-Yves geweest en ik ben heel tevreden, mijn verkoopster was Sigrid, ik had speciaal naar haar gevraagd omdat zij heel vriendelijk, eerlijk is en niet opdringerig en jong is. Ook mijn vriendin was tevreden. Ik had een kleed van eigen ontwerp van Pierre-Yves en dat was € 2000,00 niet bepaald om fier op te zijn maar het was nu eenmaal mijn zin en je stapt normaal gezien maar 1 keer in huwelijksbootje en vind het kleed heel belangrijk maar dan heb je zo'n idee van een eigen ontwerp maar de gewone zijn rond € 1000,00 en € 1500,00 euro. Voor suitekleding vind ik het er persoonlijk wel duur. Couture An in Aalst is goedkoper voor dat maar weet natuurlijk niet of het dan wel even mooi is.
Groetjes Evy 17.06.06
|
|
Sarah
15-9-2007
|
8-5-2006 17:45:34
Alvast bedankt iedereen, ga zeker daar een kijkje nemen.
Groetjes, Sarah
|
|
sally
30-12-2007
|
21-4-2007 14:22:14
Hallo, Ik ben naar Pierre yves geweest en wou daar een paar kleedjes passen maar dat mocht niet om dat mijn moeder er niet bij was ,ben dan naar moder in schepdaal geweest waar ze dezelfde kleedjes hadden en goedkoper en heb wel 8 kleedjes gepast en mijn droomjurk gekocht. veel feest plezier , sally
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|