TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Filipa
23-7-2011
|
31-5-2011 15:22:03
Hoi Eva, Ik trouw op 23 juli en mijn jurk komt binnen tijdens volgende maand ergens. Ze doen de aanpassingen redelijk snel hoor, probeer je geen zorgen te maken!!! xxx Filipa
|
|
Eva
31-10-2011
|
31-5-2011 15:24:27
Hey Filipa,
Probleem is mijn komt uit engeland als het niet in belgie aankomt moet ik nog een alternatief gaan zoeken en daar is geen tijd meer voor denk ik ook is het mijn droomjurk en ik wil geen ander alles is er al een beetje op aangepast.
De jurk is besteld via een internet site die gothic jurken verkoopt.
|
|
Sara
20-8-2011
|
31-5-2011 15:27:11
Hoi Eva Mag ik vragen waar je uw jurk besteld hebt? Online? Enkel maar uit nieuwsgierigheid hoor, want ik bestel ook geregeld online... Heb vorige week nog mijn tiara online besteld... Hoop dat hij er snel is voor je, maar ik zie dat je in Oktober gaat trouwen dus er is nog tijd... Maar toch we willen allemaal dat hij veilig in onze kast hangt, of in de kast van de mama... hihi... Ik zal ook blij zijn als ik hem kan gaan ophalen!! Succes nog! Grtjs Sara
|
|
Eva
31-10-2011
|
31-5-2011 15:29:05
Hey Sara,
mijn jurk komt hier vandaan
http://www.gothiquebridal.co.uk levering is 2 tot 18 weken en dit is de 18 week. Alles moest op voorhand betaald worden en dat is dus gebeurt ik heb gedult gehad maar nu being die paniek to echt hoor.
|
|
Brenda
10-9-2011
|
31-5-2011 15:56:29
rustig eva, het komt echt wel goed. Hier zi nog ene bruidje dat haar jurk daar besteld heeft of zal bestellen.
31/10 is nog héél ver weg dus dat komt wel goed.
Je opstressen naar die mensen toe heeft geen zin want zij hebben je geld dus je hebt geen drukkingsmiddel meer.
een kwade mail doet op zo'n moment mijns inziens meer kwaad dan goed.
Waarom niet een rustige mail sturen met excuses voor de harde mail van daarnet maar dat je er echt op rekende dat die jurk deze week binnen ging zijn ivm een fotoshoot die jullie volgende week gepland hebben. En dat je die niet uit kan stellen wegens de drukker al ingepland omdat je die foto's nodig hebt de week erop.
En dat dat ook de reden is waarom je zo lang voor je huwelijk die jurk al besteld hebt.
Zoiets ?
Dan heb je denk ik méér kans op snelle reactie dan bridzella gewijs te gaan dreigen met iets waarvan we allemaal weten dat het geen indruk maakt : Wat zijn 'stappen ondernemen' vanuit een Belgische prive persoon naar een webshop in Engeland .. ga je een (dure) advokaat onder de arm nemen ?
het komt wel goed, wees gewoon diplomatisch
groetjes
brenda
|
|
Eva
31-10-2011
|
31-5-2011 16:04:36
@ Brenda,
Het probleem is ik ben al diplomatisch geweest De mail de ik vandaag heb gestuurt was nog altijd beleefd met de vraag of ik een duidelijke datum kan krijgen. Dat ik nog andere dingen moet plannen en daar de jurk voor nodig heb. De reden dat ik momenteel zo aan het stressen ben is omdat het niet de eerste keer is dat ze mij extra laten wachten Normaal moest het hier al een maand geleden zijn.
En met dreigen ik bedoel dat ik via paypall my geld ga terug eisen. Zijn doen dit normaal zonder problemen en gaan dan zelf aankloppen bij de winkel.
|
|
Kendra
21-5-2011
|
31-5-2011 17:45:20
Je hebt nog tijd he, ik zou toch nog niet panikeren. Ik weet niet wat voor jurk je hebt gekocht, heb eens gekeken maar als dat bijvoorbeeld wit met zwart is, is het toch al mogelijk om accessoires te kopen? En je kapsel, dat kan je toch ook al zoeken/ proberen? Je hebt nog een half jaar de tijd, ik zou gewoon afwachten wanneer ze wel een datum kunnen geven. Natuurlijk ga je wel in `de problemen` geraken als je je geld wil terugkrijgen want dan zullen ze het zeker niet meer opsturen. Veel mensen moeten hun jurk nog bestellen een half jaar op voorhand (o.a. ik) dus je zit echt wel op schema, stop maar met je misselijk te voelen ;)
|
|
Brenda
10-9-2011
|
31-5-2011 21:29:44
@ eva : wist niet dat het met paypal was dan kan je idd je geld wel terugvragen.
mail eens met Celesta hier op het forum, zij is dat andere bruidje die haar jurk daar ook vandaag haalt. En zij trouwt ongeveer tegelijk met jou geloof ik.
ps : ik heb mijn jurk nog maar paar weken geleden besteld en ik trouw 7 weken voor jou dus je zit echt nog op schema hoor !!
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
1-6-2011 12:04:07
Maak je nu maar geen zorgen... tijd op overschot :)
Wij trouwen eind deze maand en mijn jurk is net toegekomen! Ik ga ze dus zaterdag gaan passen, daar moeten nog aanpassingen aan gedaan worden en de week voor de trouw, kan ik ze meedoen :)... no stress :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|