Nu Online
Momenteel zijn er 714 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag van onze huwelijksdag + feestzaal de Barrier

31-5-2011 15:46:51
Dag mede-bruidjes,

na anderhalf jaar plannen, was zaterdag onze grote dag daar.

Foto's via deze link: http://www.jefcelen-huwelijksfotograaf.be/VaWe&3/

Alles is eigenlijk begonnen op vrijdag 27 mei met het wettelijk huwelijk. Op minder dan 15 minuten waren we terug buiten. Eigenlijk wel heel spijtig dat dit allemaal zo snel ging. Daarna met de ouders, grootouders en getuigen (broer & zus) een hapje en een drankje genuttigd. Om 19.00u zijn onze wegen uit elkaar gegaan. Mijn, toen nog, vriend bleef bij zijn ouders slapen en ik bij de mijne. Dit was een zeer raar moment.

Om 22.30u zijn ik en mijn zus naar boven gegaan om vervolgens tot 1.00u wakker te liggen. Om 5.00u was ik al terug wakker van de zenuwen. Om 6 uur uit bed, naar de ontbijttafel waar mijn mama voor een zeer lekkere ontbijtmand gezorgd had. Het werd al heel snel 7.30u. Onze visagiste stond voor de deur. Eerst nam mijn zus plaats voor haar opsteekkapsel en make-up. Daarna was mijn mama aan de beurt. Ondertussen was ook onze fotograaf al gearriveerd. Om 10.00u mocht ik mij in de stoel zetten. Alles zeer dik in orde!

Zo werd het al heel snel 11.00u. Snel nog iets gegeten en dan naar de slaapkamer om iedereen in zijn kleed te heisen. Om 11.45u kwam de suite toe en de ceremoniemeester. Ondertussen was ook al mijn toekomstige gearriveerd. Aangezien hij mij pas in de Kerk mocht zien, zat ik nerveus in de kamer te wachten tot iedereen richting Kerk vertrok.

12.10u. De suitefoto's werden genomen en iedereen stapte in de wagen om net achter de hoek te staan wachten op mij. Daarna mocht ik de kamer uit om in de bruidswagen te stappen, een BMW X6. Tegen 12.55u kwamen we toe aan de Kerk. Onze ceremoniemeester zorgde ervoor dat iedereen in de Kerk stond en dat de suite op de gepaste manier naar binnen ging. Daarna kwam ik aan de beurt. Ik moet zeggen dat dit veruit het meest emotionele moment van de dag was, voor zowel mijzelf als mijn toekomstige. De mis hebben we heel persoonlijk mogen aankleden. Onze pastoor heeft er ook tevens voor gezorgd dat er een persoonlijk verhaal kon verteld worden.

Om 14.15u liep de mis ten einde en konden we buiten allemaal genieten van een lekker ijsje. Na een half uurtje zijn wij op huwelijksreportage vertrokken en de suite naar de feestzaal waar ze konden genieten van een broodjeslunch en konden inchecken in hun kamer.

Om 17.30u ving de receptie aan onder de stralende zon waar we konden genieten van zeer lekkere hapjes. Om 19.00u gebeurde de tafelafroeping waarna wij op de tonen van Black Eyed Peas - I gotta feeling, de zaal binnenkwamen. Om 23.30u hebben we het dansfeest geopend tot 4uur.

Graag wil ik hieronder een overzicht geven van de mensen waarmee we samengewerkt hebben:

- Visagiste & kapper: Ans Brugmans; heeft ervoor gezorgd dat zowel het kapsel als de make-up op een zeer natuurlijke manier aangebracht werd. Zeker een dikke aanrader
- Fotograaf: Jef Celen. Ik zie mezelf nooit graag op foto maar hij is erin geslaagd dat ook ik mijn foto's mooi vond. Zoals al vele toekomstige bruidjes weten, is Jef heel goed in hetgeen hij doet. Het is een stille en serene man waardoor je vaak niet merkt wanneer hij foto's aan het nemen is met als resultaat zeer natuurlijke poses.
- Ceremoniemeester: Eddie Wouters; heeft ervoor gezorgd dat we op een stressvrije manier onze dag hebben kunnen beleven
- DJ 2 Friends: heeft ervoor gezorgd dat de dansvloer nooit leeg stond
- Feestzaal: de Barrier (Bart Claes): was echt dik in orde. Het eten was zeer lekker en echt wel meer dan voldoende. De borden waren goed gevuld en wie wou, kon zeker 3 keer naar het buffet (hoofdgerecht) gaan. Het dessertbuffet was zeer uitgebreid en bleef ook staan gedurende het dansfeest zodat er meerdere keren dessert kon bijgehaald worden. Ik kan oprecht zeggen dat er niets negatiefs op te merken was aan onze bediening (de glazen bleven vol), het eten en de service. Alleen maar lof!

Het was een onvergetelijke dag!

Vanessa
27-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 2340

frida
6-2-2010
 Meld misbruik31-5-2011 15:54:16

nu mag je genieten van mevrouw zijn....

Ankie
6-7-2012
 Meld misbruik31-5-2011 16:25:22

Hey Vanessa,

Het zag er een prachtige dag uit! Jullie zagen er echt verliefd en gelukkig uit. Nog veel geluk samen!

Groetjes

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik31-5-2011 16:42:52

Bedankt voor je leuke verslag! Mooie foto's, jullie zien er echt dolgelukkig uit! Ik wens je alvast zalige wittebroodsweken toe :-)

nancy
20-7-2012
 Meld misbruik31-5-2011 18:00:05

ik wens jullie heel veel geluk toe en geniet ernog maar van en mooi verslagje ,
spijtig dat ik de fotokes van jullie droomdag ni bewonderen :) ik krijg de link niet open
ik wens jullie in iedergeval heel veel geluk toe
grtz nanske

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik31-5-2011 18:49:01

Hey,
Dank je vr het sper verslagje en de prachtige foto's. Jullie zagen er stralend èn verliefd uit.
Blijf nog lang nagenieten.

Groetjes

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik31-5-2011 19:20:12

Heel mooie foto's! Prachtig kleed trouwens!

Geniet van het getrouwde leven!

aurélie
16-7-2011
 Meld misbruik31-5-2011 19:40:30

prachtige fotoreportage! jullie zien er immens gelukkig uit!
leuk om te lezen dat jouw man je ook pas in de kerk mocht zien! hier zal het hetzelfde zijn!

frederica
19-6-2011
 Meld misbruik31-5-2011 20:29:10

Gefeliciteerd!

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik31-5-2011 22:09:58

Dikke proficiat!
Leuk verslag en prachtige foto's!
Mooi kleedje, mag ik vragen van waar?

Groetjes,
Sonja

monica
26-8-2011
 Meld misbruik1-6-2011 7:47:05

Zéér mooie foto's, schitterend. Geniet nu maar als mevrouw...
Groetjes

Ylenia
18-8-2012
 Meld misbruik1-6-2011 8:42:35

Wauw, de fotoreportage van jullie tweetjes is prachtig!
Jullie zijn naturel en stralen gewoon liefde uit!
Een dikke proficiat! x

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik1-6-2011 13:46:12

heel mooie foto's en een prachtig kleed! proficiat!

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik1-6-2011 20:12:03

Heel mooie foto's! Jullie stralen echt!
Dikke proficiat!

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik2-6-2011 10:13:22

prachtige foto's!!! een dikke proficiat en geniet van jullie honeymoon:-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info