Terug naar overzicht
nu mag je genieten van mevrouw zijn....
Hey Vanessa, Het zag er een prachtige dag uit! Jullie zagen er echt verliefd en gelukkig uit. Nog veel geluk samen! Groetjes
Bedankt voor je leuke verslag! Mooie foto's, jullie zien er echt dolgelukkig uit! Ik wens je alvast zalige wittebroodsweken toe :-)
ik wens jullie heel veel geluk toe en geniet ernog maar van en mooi verslagje ,spijtig dat ik de fotokes van jullie droomdag ni bewonderen :) ik krijg de link niet open ik wens jullie in iedergeval heel veel geluk toe grtz nanske
Hey,Dank je vr het sper verslagje en de prachtige foto's. Jullie zagen er stralend èn verliefd uit.Blijf nog lang nagenieten. Groetjes
Heel mooie foto's! Prachtig kleed trouwens! Geniet van het getrouwde leven!
prachtige fotoreportage! jullie zien er immens gelukkig uit! leuk om te lezen dat jouw man je ook pas in de kerk mocht zien! hier zal het hetzelfde zijn!
Gefeliciteerd!
Dikke proficiat! Leuk verslag en prachtige foto's! Mooi kleedje, mag ik vragen van waar? Groetjes, Sonja
Zéér mooie foto's, schitterend. Geniet nu maar als mevrouw... Groetjes
Wauw, de fotoreportage van jullie tweetjes is prachtig! Jullie zijn naturel en stralen gewoon liefde uit! Een dikke proficiat! x
heel mooie foto's en een prachtig kleed! proficiat!
Heel mooie foto's! Jullie stralen echt! Dikke proficiat!
prachtige foto's!!! een dikke proficiat en geniet van jullie honeymoon:-)