Terug naar overzicht
Wie is dit dan en waar is haar studio?
Dank je wel Sofie, voor de lieve woorden, de fijne ontvangst en tot heel binnenkort! Ben blij dat je tevreden bent! @Sofie die in augustus trouwt: mijn studio is mijn wagen :-), ik ben make-upartieste/nagelstyliste aan huis regio Vlaams Brabant, Limburg en Antwerpen.
Leuk dat te horen, want vrijdag komt ze bij mij langs (glit glam) toch he. Ik kijk er al naar uit!
hallo allemaal jessica doe echt super werk ik zou niet twijfelen, zoon super persoon mijn nagels zijn super @hey jessica nogmaals bedankt he en tot de 30/06/2011 he groetjes sofie
ik heb ook geen klagen over Jessica :-) Heel vlot persoon, lief, zacht en doet het fantastisch goed (make-up toch zeker, nageltjes heb ik niet laten doen) Ik kijk dus ook uit naar onze volgende ontmoeting, die ook meteen mijn trouwdag is :-) en ik raad haar zeker aan bij iedereen! Groetjes
Spannend, ik heb dinsdag een afspraak met Jessica! Ik kijk er naar uit!!! Ik vond ze al wel vlot en vriendelijke overkomen via mail maar kijk er nu extra naar uit!!! Groetjes Vicky