Terug naar overzicht
Iedereen komt met een enveloppe af!!!! Al is het maar met een proficiat kaartje erin. Dus een mandje, een doos, een valiesje, ... is wel gemakkelijk.
Oei daar had ik nog niet aan gedacht. Ook ons rekeningnummer staat op de uitnodiging. Toch maar een doos voorzien dan :) Een deel van mijn familie heeft onze cadeau al gegeven (op aandringen van mijn meter), maar ik vroeg me af of er veel mensen met bloemen nog afkomen ook (degene die bv al gestort hebben, maar niet zonder lege handen willen komen)? Ik vind bloemen mooi, maar die overleven toch niet bij mij en onze drie katten :D
Hoi, Bij ons waren er enorm veel enveloppes. Ook al storten mensen, ze willen niet met lege handen toekomen dus geven dan nog gewoon een kaartje/ bloemetje. Je moet natuurlijk geen doos voorzien (is ook wel kostelijk als je dat wil kopen) maar iets om ze allemaal in te leggen is best wel handig, zo blijven ze mooi samen. Groetjes,Kendra
Hoi Sarah, Ik denk dat je het toch moet voorzien hoor, zeker omdat de mensen die al geld gestort hebben toch nog met een proficiat kaartje of zo zullen afkomen; dat is het gebruik normaal gezien. Dus ik zou zeggen: doen! Groetjes,Filipa
inderdaad, zeker iets voorzien! wij hadden ook zo iets van : och ons rekening nummer staat er op! Maar na de verhalen hier te lezen hebben wij toch een mussennestkast omgetoverd tot enveloppendoos..EN het was nodig ook! want echt IEDEREEN neemt een kaartje mee! niet allemaal met geld tussen, want vele storten, maar je krijgt wel de kaartjes. Wij kregen toch ook wel wat andere geschenken die dag, dus voorzie maar een plaatsje dat wat ruimte biedt!
Idd, iedereen brengt nog een kaartje mee! Zowel degene die al gestort hadden als degene die dat nog niet hadden gedaan. Verder ook nog heel wat geschenkjes, het ene al ludieker dan het andere! Een greep uit de cadeautjes (en dan vergeet ik er ws nog een heel deel): * bloemen (al krijg je de meeste bloemen aan de kerk en niet op het feest) * kaarsen * geschenkmand met lekkers * een vogelkooi met daarin een neppe vogel met centjes in zijn bekje * een boeket met een fles wijn erin verwerkt * een ineengelaste metalen doos met erin Dreft, wasverzachter en andere viezigheid en ertussen zakjes met geld * een doos met omgeplooide kroonkurken en in elke kroonkurk centen *... Dus ja, zorg maar voor een lange tafel met erop een enveloppedoos en verder véél plaats voor andere dingen!
Daar zou ik dus mooi gestaan hebben met men handen en decollete vol envelopjes als ik dit forum niet zou gelezen hebben ;)Tnx allemaal!