Terug naar overzicht
Hoi, wij trouwen op 18 juni 2011 en ik ben voor mijn kleed beginnen rondkijken in September 2010.Mijn kleed heb ik besteld in oktober 2010. Ongeveer 8 maanden op voorhand dus.
hey lynn,ik trouw 8 dagen voor jou en ik heb men jurk al besteld ik kon echt ni wachten ik had men droomjurk gezien en heb het dan ook ineens besteld en binnen een zeven tal weken zou ik bericht krijgen dat mijn droomjurk is aangekomen en dan kan ik eens gaan passen het voordeel is aan men jurk hebben ze gezegt da ze dit met een vetermotief hebben besteld dus moest ik afvallen of met tegenslag nog bijkomen of zo dan kan je da nog steeds regelen me deze combinatie om da je der me kunt spelen :) grtz nanske ik wens je nog heel veel succes met jullie voorbereidingen :)
hey wij trouwen op 6-7-2012 maar de mevrouw van de bruidswinkel vertelden mij dat als in in oktober kom kijken voeg genoeg is mvr francis
Hey, Wij trouwen de week voor jullie. Ik ga pas in oktober-november kijken voor mijn kleed. Dan komt de nieuwe collectie uit en is er nog tijd genoeg.
Ik zou, als ik van jou was, ook vanaf oktober beginnen rondkijken. Dan is de nieuwe collectie binnen én hebben ze ook nog de collectie van dit jaar hangen. Dan kan je dus uit 2 collecties kiezen! ;-)
Wij trouwen op 12 mei 2012 en heb nu vrijdag 2 afspraken in bruidswinkels. De zoektocht kan beginnen, hoewel ik al veel sites met trouwkleedjes bekeken heb. Ik ben benieuwd! Best wel spannend! Groetjes, Sonja
Oké , dank je, dan zal ik rond oktober beginnen rond zoeken! :) En kan ik momenteel nog nadenken, wat ik precies wil... Groetjes