Terug naar overzicht
Don't know much!!!!!!! Zo mooi.
Don't know much!! Met vele punten voorsprong!! :)Een aandoenlijk nummer, ik weet niet goed wat je er mee bedoelt... Maar mss 18 van Moby? Heb ik altijd heel mooi gevonden. Groetjes,Liza
Ik zou zeker voor Amazed gaan... Was ook één van onze favorieten! Uiteindelijk is ons liedje I'm yours geworden van Jason Mraz. Wij geven ook nummers door om met de ouders te dansen. Voor de rest mag de DJ zelf kiezen, wij hebben wel een lijst doorgegeven met de liedjes die ze zeker moeten draaien en de liedjes die ze zeker niet mogen draaien Tis maar dat we genen Justin Bieber te horen krijgen hé... Wat instrumentaal nummer betreft weet ik niet in welk genre je zoekt, maar ik vind Yurima - A river flow in you heel mooi. Anders iets van Enya of Mark Isham. Grtjs Sara
hey wij nemen ook don't know much but I know I love you :-)
Ik vond Amazed ook super maar het ventje niet. Uiteindelijk hebben we de avond voor onzen trouw dan maar iets beslist maar nu hebben we wel een liedje ;)
Hey, heb eens zitten googlen en je vindt Amazed ook gezongen door Boys 2 men.Mooie liedjes trouwens!Ga ik onthouden voor onze openingsdans
Don't know much, zeker weten!
Don't know much... Prachtig liedje! Staat ook in men top 10! Ik ga het ook nog moeilijk krijgen om een song te kiezen! Er zijn tal van mooie nr's... Veel succes en gefeliciteerd alvast! ;) groetjes
Wij gaan voor Lonestar, we hebben een live band die het liedje zal zingen. Ik vind de tekst zoooooo prachtig!!
Don't now mutch is hier ook onze openingsdans,ventje is er mee afgekomen en ben er ook zot van Maar nu ik hier ook het ander aan het beluisteren ben,moet ik zeggen ook een kippenvelliedje Maar zal het toch houden op don't now mutch omdat ventje deze gekozen heeft :-D
Dank-je-wel bruidjes voor jullie reacties. Het zal dan waarschijnlijk 'don't now mutch' worden. Een liedje dat mijn verloofde zelf gekozen heeft. @ sara 'I'm yours' is ook een heel mooi nummer! Dansen jullie een slow? Bedankt voor het nummer 'a river flows in you' = prachtig!