Terug naar overzicht
Wij hebben wel een evangelische kerk en kennen de voorganger goed... Hij vroeg zelf wat we graag zouden willen, en of we het niet zagen zitten om zelf te verwelkomen :)Dat doen we nu dus ook! Lijkt me veel persoonlijker!Maar ik heb wel al zenuwen haha!
Ik heb ook een eigen welkomstwoord en dit komt voor die van de voorganger,dus ik kom eerst aan de beurt :-),nu kan da nog gaan ma de moment zelf zalt wel wa anders zijn hahahaha Ma wilde iedereen zelf welkom heten
Bij ons zegt eerst de priester een welkomstwoord, omdat hij ons en onze genodigden eerst wil verwelkomen in zijn kerk. Daarna doe ik een welkomstwoordje waarin ik een beetje ons leven samen vertel. Heel persoonlijke tekst. groetjes
@ Evelien: Ja is idd veel persoonlijker.. En de zenuwen, jaaaaa... En ze gaan er niet op verminderen e @ Inge: Ja, ik wil zeker en vast zelf ook een woordje geven, maar weet gewoon niet zo goed wanneer.. Laat de zenuwen maar komen @ Vanessa: Mercikes voor je antwoord, doe je dit dan samen met je man? Oooh, spannend... (is wel leuk dat we op dezelfde dag trouwen e
Bij ons deed ik ook eerst het welkomstwoord en nadien de pastoor.
Mijn vriend (man tegen dan) ziet het niet echt zitten om in de kerk iets te zeggen. Ik vind dat niet zo erg (sta in het onderwijs en ben dus wel gewoon om voor een groep mensen te praten). Al gaat dit wel een emotioneel moment worden denk ik. Ja, ja , nog 31 dagen en wij zijn aan de beurt! Geweldig he! De zenuwen beginnen hier te komen zene. Ik heb je proberen toe te voegen als vriend, maar hij accepteert het niet. Zal nog eens proberen. groetjes!
Onze pastoor vond dat wij het eerst woord moesten nemen ook al dachten wij daar zelf anders over.. hadden dit helemaal niet verwerkt. Maar omdat we merkte dat de pastoor hier toch op stond doen we dit gewoon en heb ik die taak op me genomen. Ik typ boven de tekst wel onze beide namen.. mocht het me toch niet lukken door de eventuele traantjes want ben zo'n emo kip dan kan m'n ventje alsnog dit voor zijn rekening nemen.
Hoi Charlotte Ik ga eerst een welkomstwoord zeggen en nadien de pastoor. Vind het toch belangrijk dat je zelf je familie en vrienden kan verwelkomen op de mooiste dag van je leven Grtjs Sara
Ik ga dat niet doen wegens 1) ook emo-kip en 2) ik echt niet graag voor een publiek spreek en bovendien 3) micro-vrees heb ;-)